• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Gareth schreef:
    'andere mensen' :'D Ik kan prima stil eten hoor

    Ohja sorry was even vergeten dat ik iedereen die vies eet apart moet benoemen hahaha

    Nee maar serieus hebben jullie dat niet? Kan er ook echt niet tegen als iedereen chips eet behalve ik. Dat ranzige gekraak, bah


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kamerling schreef:
    (...)

    Oké waar is dit gebeurd. I wanna see it.

    O.a. in de vijfde aflevering van de serie Elementary. En in de Doctor Who aflevering "Vincent and the Doctor" een f**king Schot als Vincent van Gogh.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 22:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ohja sorry was even vergeten dat ik iedereen die vies eet apart moet benoemen hahaha

    Nee maar serieus hebben jullie dat niet? Kan er ook echt niet tegen als iedereen chips eet behalve ik. Dat ranzige gekraak, bah


    Dat laatste zo erg! Ik zat vrijdag nog in de trein en iemand zat zó verschrikkelijk chips te eten I was like sjkfsdlskflsdsds.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ohja sorry was even vergeten dat ik iedereen die vies eet apart moet benoemen hahaha

    Nee maar serieus hebben jullie dat niet? Kan er ook echt niet tegen als iedereen chips eet behalve ik. Dat ranzige gekraak, bah


    Nah. Behalve mensen die zo met hun mond open eten dat ik zo ongeveer in hun maag kan kijken. Maar eh, eten is een soort van levensbehoefte


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    'andere mensen' :'D Ik kan prima stil eten hoor


    Niemand kan stil eten, zelfs zonder te smakken. Je hoort altijd iets.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Religieuze politieke partijen zouden verboden moeten worden.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 0:29 ]

    Ignatius schreef:
    Religieuze politieke partijen zouden verboden moeten worden.

    True.

    Mijn schoonvader kan altijd zo hard kauwen, iewh... ik ga dan liever even naar een andere kamer of zo.


    oi, suzy

    De nEUs VaN OctO iS fuCKiNg GeiL


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    ^I just came


    No growth of the heart is ever a waste

    SaMe


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Mensen zijn tegenwoordig voor alles kwetsbaar. Ik snap dat iedereen een zwakke punt heeft, maar tegenwoordig is iedereen voor vanalles meteen pissed.


    -

    Ignatius schreef:
    Religieuze politieke partijen zouden verboden moeten worden.


    Ik heb het gevoel dat in sommige groepen deze overtuigen juist populair is, en mijn mening dat politieke partijen die hun basis gebaseerd hebben op religieuze normen en waarden gewoon kunnen blijven, juist onpopulair is.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind dat vrouwen wat minder moeilijk moeten doen over traditional gender roles. Ja als je wilt werken is dat helemaal prima, maar als je man aanbied dat hij gaat werken en dat jij lekker thuis mag zitten moet je niet dik getriggered daarvan raken en zeggen dat je een ''independent woman'' bent.

    Boekennerd schreef:
    Ik vind dat vrouwen wat minder moeilijk moeten doen over traditional gender roles. Ja als je wilt werken is dat helemaal prima, maar als je man aanbied dat hij gaat werken en dat jij lekker thuis mag zitten moet je niet dik getriggered daarvan raken en zeggen dat je een ''independent woman'' bent.

    Als het aanbieden is niet nee. Als hij het je opdringt is het weer een ander verhaal...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind dingen als gay pride niet zo tactisch. LGBTQ+ mensen willen toch juist respect? Dat krijg je naar mijn mening niet door aparte feesten te organiseren. Daardoor gaan mensen als ik zo iemand enkel raar vinden. Daarbij ga ik - heel kort door de bocht gezegd - toch ook geen foute party organiseren omdat ik trots ben op hetero zijn? Lekker boeiend wat je bent. Mensen moeten niet zo'n big deal maken van seksuele voorkeuren en overal labels aan koppelen. Zo wordt er alleen maar meer verdeeldheid en onbegrip gecreëerd.


    26 - 02 - '16