• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    I don't like appeltaart


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Klaver schreef:
    (...)
    op facebook heb je er ook allemaal mensen op staan die je nauwlijks of nooit spreekt en mensen die je wel eens hebt toegevoegd. dus ja, persoonlijk zou ik dan liever naar familie en vrienden gaan. maar bon ieder mens anders

    Eh, verduidelijk dat even, want ik snap de hell niet van wat je bedoeld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Snapple schreef:
    I don't like appeltaart


    Hier wil ik een discussie over aangaan! Wat is de reden dat je niet van appeltaart houdt? APPELTAART!!
    MMMMMMMMMMMMM.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Eh, verduidelijk dat even, want ik snap de hell niet van wat je bedoeld.

    had je ook wel even anders kunnen verwoorden :')
    anyway, ik probeer te zeggen dat je gevoelens uiten naar familie en vrienden anders is dan op facebook waar jan en alleman het kan lezen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    GTST is dom.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Klaver schreef:
    (...)
    had je ook wel even anders kunnen verwoorden :')
    anyway, ik probeer te zeggen dat je gevoelens uiten naar familie en vrienden anders is dan op facebook waar jan en alleman het kan lezen.

    Wat is er verkeerd aan met hoe ik het verwoord? Ik vraag ernaar.
    En dat klopt deels, dat ligt eraan wie je bent en in elke situatie is dat anders. Ik vind niet dat je het alleen daarop mag baseren dat het om 'aandacht en medelijden vragen' is. Daarnaast zijn er ook andere manieren, dan Facebook of social media gebeuren, om erover te praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Wat is er verkeerd aan met hoe ik het verwoord? Ik vraag ernaar.
    En dat klopt deels, dat ligt eraan wie je bent en in elke situatie is dat anders. Ik vind niet dat je het alleen daarop mag baseren dat het om 'aandacht en medelijden vragen' is. Daarnaast zijn er ook andere manieren, dan Facebook of social media gebeuren, om erover te praten.

    "Eh, verduidelijk dat even, want ik snap de hell niet van wat je bedoeld."
    het is meer een commando van "doe het" met de ondertoon alsof het raar is wat ik zeg. zal wel niet zo bedoelt zijn dan ig.

    ja ik ben het deels met je eens, maar het is bij ieder persoon ook anders. alleen ik vind het over de top als je het op social media uitgebreid deelt, iedereen kan het lezen. ik zélf zou dat niet willen.
    het kan bij niet anders overkomen dan dat je er aandacht voor wilt als je het met jan en alleman deelt.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Country muziek is echt een van de beste muziek die er tegenwoordig bestaat.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Wat is er verkeerd aan met hoe ik het verwoord? Ik vraag ernaar.
    En dat klopt deels, dat ligt eraan wie je bent en in elke situatie is dat anders. Ik vind niet dat je het alleen daarop mag baseren dat het om 'aandacht en medelijden vragen' is. Daarnaast zijn er ook andere manieren, dan Facebook of social media gebeuren, om erover te praten.


    Ik denk dat de overtuiging niet zozeer over alle mensen gaan die maar iets op facebook over hun ziekte zetten, maar meer over de mensen die elke dag updates online gooien, te veel foto's maken van hun al dan wel niet kale hoofd, te veel om aandacht en begrip vragen en speciale activiteiten ondernemen (bijvoorbeeld naar alle concerten van een band ofzo).

    Als je enkel je vrienden en familie op Facebook hebt en niet alle verre vrienden persoonlijk op de hoogte wilt of kunt brengen, is het natuurlijk geen probleem om hen op die manier te vertellen over de ziekte, misschien een update hier en daar.

    Het gaat om de overdreven mensen. Ik heb er ook een aantal in mijn vriendenlijst, en ik word er gewoon een beetje naar van. Omdat ze teveel in de ziekte / in het verdriet blijven hangen, alleen dat is hun leven, terwijl er ook nog een gezin omheen staat en een familie - en daar lijkt haast geen aandacht voor.

    Dat er enkel oog is voor het verdriet en de "need" voor reacties en aandacht en liefde - dat is soms nodig, maar niet als je er expres om vraagt.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Ik denk dat de overtuiging niet zozeer over alle mensen gaan die maar iets op facebook over hun ziekte zetten, maar meer over de mensen die elke dag updates online gooien, te veel foto's maken van hun al dan wel niet kale hoofd, te veel om aandacht en begrip vragen en speciale activiteiten ondernemen (bijvoorbeeld naar alle concerten van een band ofzo).

    Als je enkel je vrienden en familie op Facebook hebt en niet alle verre vrienden persoonlijk op de hoogte wilt of kunt brengen, is het natuurlijk geen probleem om hen op die manier te vertellen over de ziekte, misschien een update hier en daar.

    Het gaat om de overdreven mensen. Ik heb er ook een aantal in mijn vriendenlijst, en ik word er gewoon een beetje naar van. Omdat ze teveel in de ziekte / in het verdriet blijven hangen, alleen dat is hun leven, terwijl er ook nog een gezin omheen staat en een familie - en daar lijkt haast geen aandacht voor.



    Dat er enkel oog is voor het verdriet en de "need" voor reacties en aandacht en liefde - dat is soms nodig, maar niet als je er expres om vraagt.


    exactly


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dus als je ziek bent, daardoor niet meer naar je werk kan en met een kale kop rondloopt moet je mooi weer spelen en alle roddels die daardoor ontstaan maar voor lief nemen? Ik denk dat je beter kan zeggen wat er aan de hand is dan dat je er geheimzinnig over doet.


    Lol ik had het over openbaar gooien op internet maar ok (volgens mij staat dat er wel duidelijk) dus wat jij nu zegt is niet in strijd met wat ik heb gezegd, dus ik snap je punt niet zo?
    ik heb volgens wel duidelijk gezegd dat je het er met je directe omgeving over kan hebben, maar niet op facebook of twitter moet gooien, aangezien dat openbaar gaat en dát vind ik om medelijden vragen tbh

    volgens mij is kanker/ziektes in het algemeen wel een onferwerp dat je best in persoon bespreekt dus ja


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik hou niet van kwarktaart. Ik vind de smaak te eentonig


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Ik hou niet van kwarktaart. Ik vind de smaak te eentonig


    omgg what (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind wijn niet te zuipen.


    26 - 02 - '16

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Lol ik had het over openbaar gooien op internet maar ok (volgens mij staat dat er wel duidelijk) dus wat jij nu zegt is niet in strijd met wat ik heb gezegd, dus ik snap je punt niet zo?
    ik heb volgens wel duidelijk gezegd dat je het er met je directe omgeving over kan hebben, maar niet op facebook of twitter moet gooien, aangezien dat openbaar gaat en dát vind ik om medelijden vragen tbh

    volgens mij is kanker/ziektes in het algemeen wel een onferwerp dat je best in persoon bespreekt dus ja

    As je er niks over op internet hoort te zetten, dan moet je ik weet niet hoe vaak je verhaal vertellen. Dan ontstaan er geheid roddels door mensen die het je niet durven te vragen etc. (Ik zou het bijvoorbeeld zelf niet zo op de man af vragen als het een vage kennis is). Ik denk juist dat internet een makkelijke manier is om er open over te zijn.

    Maar zoals hierboven al werd gezegd, er teveel in blijven hangen is inderdaad niet goed.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...