• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Hm — vandaag naar het dorp of dinsdag?
    Decissions. Decissions.


    Ik voel me gewoon echt ziek van zenuwen en shit :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Houdt het voor je.. Houdt het alsjeblieft voor je. 😒


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gisteren was zo leuk en nu ben ik overal chagrijnig om lalallala


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nou dan niet ok idc (i do care)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Whoa, ik moet nog zoveel schrijven. Please, geef me creativiteit en de snelheid om mijn posts af te hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    and it still feels like i will never truly belong somewhere and i hate that feeling more than anything.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Biiiiiiiijna.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kun je iets nog ontbijt noemen om kwart over twee 's middags, of wordt mijn Verantwoordelijke Volwassene (tm) vergunning ingetrokken als ik dat doe?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Kun je iets nog ontbijt noemen om kwart over twee 's middags, of wordt mijn Verantwoordelijke Volwassene (tm) vergunning ingetrokken als ik dat doe?


    Als je de lunch erin hebt verwerkt is het legit; brunch (;


    26 - 02 - '16

    Hahahahahaa ik wil mn haar nog korter hebben dan dit tbh


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    Kun je iets nog ontbijt noemen om kwart over twee 's middags, of wordt mijn Verantwoordelijke Volwassene (tm) vergunning ingetrokken als ik dat doe?


    Inge, een vraagje totaal ongerelateerd aan deze VV (tm) ding: waarom heeft jouw Square nog altijd een kerstmuts op


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja Matty je bent on a roll fuck off pls


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Feeling bad? SKAM bingen is the solution.


    Moggy schreef:
    (...)

    Als je de lunch erin hebt verwerkt is het legit; brunch (;


    Haha, ik denk dat het op zich ook wel lunch-ig was, ja. Brunch redt mijn verantwoordelijkheid. Bedankt brunch. :Y)



    Gareth schreef:
    (...)

    Inge, een vraagje totaal ongerelateerd aan deze VV (tm) ding: waarom heeft jouw Square nog altijd een kerstmuts op


    Ik blijf die vraag maar krijgen dit jaar en ik heb een tegenvraag: waarom hebben jullie profielfoto's GEEN kerstmutsen op, hm? Jullie volgen duidelijk de hippe nieuwe 2017 zomertrends niet. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan