• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Loved today


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eens zien of ik een drabble van precies 100 woorden kan schrijven. *in a Barney Stinson voice: "Challenge excepted!"*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klok: 0:19
    Inge: LAAT IK GAAN BAKKEN


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als de naam van jouw eetgelegenheid meer dan de helft van het woord "kwaliteit" bevat, verwacht ik ook dat het eten daar kwaliteit is (zoals je beweert in je reclame) en niet dat ik ziek word van jullie half verbrande gyros waar gewoon twee hele uien doorheen gaan waardoor driekwart van mijn portie verbrande ui is terwijl ik daar niet om vraag snap je wel.


    26 - 02 - '16

    Gareth schreef:
    Loved today


    Me toooooo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yes that's it • I'm done. (':


    Please take me to a restaurant where the food is not aangebrand.


    26 - 02 - '16

    beste gevoel ooit

    de koelkast openen maar niets vinden als mignightsnack vervolgens de gewone kast openen en KAASCRACKERS VINDEN OMG


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    also ik slaag er altijd in om op een of andere manier mijn pil te vergeten en dan te vergeten dat ik het ben vergeten en uiteindelijk blijf ik over met extra pillen terwijl ik geen fucking clue heb hoe ik extra pillen kan hebben (?)-(?)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Damn... Een drabble van 100 woorden is lastig. Uiteindelijk er maar 150 van gemaakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oke, dan mag ik het nu absoluut toegeven: ik ben verslaafd aan een serie, waarvan ik dacht dat niet te zijn. And yes, I'm ashamed. 😊


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aahaha, ik ga echt afkicken van mn telefoon deze week. Weekje op kamp en de kids mogen hun telefoon niet mee. Ik moet dan wel het goede voorbeeld geven en er niet op zitten in hun bijzijn, damnit, haha.


    Stenenlikker

    Hmm. Ga ik of ga ik niet naar de vintage markt. Ik wil wel graag want vintage maar aan de andere kant ben ik dan awkward derde wiel (?) Bij mn ma en stiefpa. Ik ben nu toch al wakker?


    The truth is out there.

    Derp, ik heb echt het gevoel alsof ik me helemaal "uit moet kleden" om te mogen werken bij dit festival. I can't be me at all. Except for the black clothing.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    hehehe ik heb echt zin in Jett Rebel vanavond (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt