• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Yellowstone schreef:
    (...)


    nah
    een 4 is niet veel beter HAHAHA


    1.3 hier


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga nooit kindjes maken. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet niet waarom, maar ergens wil ik gewoon stoppen met praten met haar. She feels like some sort of stalker...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil dat het maandag is :c


    Caution first, always.

    I feel so pretty :3


    Deep inside, I've never felt alive

    GODVERDOMME ZEG
    KOM JE OP DE FACKING LAATSTE DAG INEENS AANZETTEN MET HET FEIT DAT IK GEEN PORTFOLIO HEB. HAD DAT NIET EVEN EERDER GEZEGD KUNNEN WORDEN. HAD IK HET TENMINSTE NOG KUNNEN FIXEN :W

    Echt, godsklere bitch van een SLB'er


    Deep inside, I've never felt alive

    This actually made me smile.


    She's imperfect but she tries

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    1.3 hier


    laten we een club oprichten hahaha :'D


    Scandal schreef:
    Ik ga nooit kindjes maken. D:


    adopteren gaat ook (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauw, blond haar dat oranje uitslaat is nu een trend? Had dat een jaar geleden even gezegd, dan had ik niet zo sterk geprobeerd er van af te komen. Nu nog wachten tot uitgedroogd haar een trend wordt, dan kan ik nog meedoen en zeggen dat ik een hipster ben. 'I had dehydrated hair before it was cool' (cat)(cat)(cat)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2017 - 23:18 ]


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    Wauw, blond haar dat oranje uitslaat is nu een trend? Had dat een jaar geleden even gezegd, dan had ik niet zo sterk geprobeerd er van af te komen. Nu nog wachten tot uitgedroogd haar een trend wordt, dan kan ik nog meedoen en zeggen dat ik een hipster ben. 'I had dehydrated hair before it was cool' (cat)(cat)(cat)



    AAAHHH ik snap je helemaal. mijn haar was ook even helemaal onbedoeld crappy rossig, i canttt

    /// ik kan me echt zo ergeren aan mensen die zich bemoeien met MIJN leven (oke als het mijn papa is, of mijn vriendinnen, maar JIJ echt niet)
    ga jij de planning voor me maken dat ik 'mijn uitwisseling even een half jaar moet verzetten' want dat is nu een goed idee omdat het goed uitkomt voor jou (ja doei, ten eerste kan ik dat niet eens verzetten en ten tweede als jij je nu gewoon even niet kan bemoeien met mijn leven en planning thanks blijf uit mijn planning) alsof ik zelf niet kan regelen hoe IK MIJN leven leid


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De eerste twee lijsten die Netflix me geeft beginnen allebei met drie Star Trek series. Goed algoritme hebben ze daar. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yellowstone schreef:
    (...)


    AAAHHH ik snap je helemaal. mijn haar was ook even helemaal onbedoeld crappy rossig, i canttt

    /// ik kan me echt zo ergeren aan mensen die zich bemoeien met MIJN leven (oke als het mijn papa is, of mijn vriendinnen, maar JIJ echt niet)
    ga jij de planning voor me maken dat ik 'mijn uitwisseling even een half jaar moet verzetten' want dat is nu een goed idee omdat het goed uitkomt voor jou (ja doei, ten eerste kan ik dat niet eens verzetten en ten tweede als jij je nu gewoon even niet kan bemoeien met mijn leven en planning thanks blijf uit mijn planning) alsof ik zelf niet kan regelen hoe IK MIJN leven leid


    Het is zelfs te koop als haarverf. Waarom zouden mensen 19 euro betalen om je haar tijdelijk te laten lijken alsof het verkeerd is gegaan met verven whyyy


    26 - 02 - '16

    Wat teleurgesteld in sommigen. 😞 Je doet niets verkeerd, maar hou ook rekening met mij? Ik heb mijn hart erover gelucht bij je, maar toch denk je er niet bij na wat je doet. Of je beseft het wel een beetje? Want je kwam het zelf niet zeggen en ik moest er tweemaal achter vragen. Ik voel me er echt niet prettig bij. 😞


    Ik wil een tuin vol egels

    Kijk er hoeft niet ingewreven te worden dat ik dom ben wantbik weet het godverdomme ook nu wel.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2017 - 23:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bathsheba schreef:
    I guess that was the first time I really smiled in months.


    ❤❤❤


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.