• Hello,

    Zijn er misschien mensen die geïnteresseerd zijn in een Devious Maids / Desperate Housewives gerelateerde RPG? Als er namelijk ammo voor is, kan ik een rollentopic ervoor aanmaken en anders hoef ik er verder geen moeite voor te doen. Maar volgens mij mis ik nog zo'n soort RPG op Quizlet.

    Dus zeg het maar, wie is er in voor dit idee?


    [ heaven knows ]

    Natuurlijk wil ik de mensen, die dat willen uiteraard, up-to-date houden! Ik stuur de mensen die hierop gereageerd hebben wel een GB, en mocht je tegen die tijd liever niet meedoen dan mag dat ook. :)


    [ heaven knows ]

    Count me in! *O*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik denk dat ik hier niet al te lang mee ga wachten, want straks wordt het vergeten of is er geen zin meer in. Komt midden/eind augustus uit?


    [ heaven knows ]

    Mensen? Ik wil het denk ik al eerder dan dat aanmaken, anders dan is er straks geen animo meer en dat zou gewoon jammer zijn. Dus hopelijk willen jullie straks nog wel meedoen.


    [ heaven knows ]

    Jaa snap Ik!! Ik ga wel een week op vakantie nu, maar ik wil graag mee doen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MIJN ROL WACHT AL IN ANTICIPATION. Mwehe. *O*

    [ bericht aangepast op 21 juli 2017 - 13:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen zorgen, ik stuur iedereen een berichtje en je hebt sowieso de tijd om rustig je rol in te leveren!


    [ heaven knows ]

    Link rollentopic.


    [ heaven knows ]