• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Scheiding van kerk en staat was al 193027493 jaar geleden, maar toch zijn er religieuze politieke partijen en gaat de CU misschien meeregeren. :') Why even.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen die zeuren over drukke treinen en vertraging kunnen echt de pot op. Ga dan met de auto. Oh nee, dan sta je ook in de file en moet je óók betalen.
    Nederland is nu eenmaal een druk land, zeik niet zo.


    Benoit schreef:
    Mensen die zeuren over drukke treinen en vertraging kunnen echt de pot op. Ga dan met de auto. Oh nee, dan sta je ook in de file en moet je óók betalen.
    Nederland is nu eenmaal een druk land, zeik niet zo.


    thank you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fruit is koud het lekkerst.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Benoit schreef:
    Mensen die zeuren over drukke treinen en vertraging kunnen echt de pot op. Ga dan met de auto. Oh nee, dan sta je ook in de file en moet je óók betalen.
    Nederland is nu eenmaal een druk land, zeik niet zo.

    lol idd zo vaak komt het nou ook weer niet voor en anders wordt het wel netjes opgelost


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Benoit schreef:
    Mensen die zeuren over drukke treinen en vertraging kunnen echt de pot op. Ga dan met de auto. Oh nee, dan sta je ook in de file en moet je óók betalen.
    Nederland is nu eenmaal een druk land, zeik niet zo.

    Qua drukte oké, fair point. Maar als 95 % van de keer als je van je ouderlijk huis naar de uni/je studiehuis toe gaat vertraging oid hebt, vind ik het niet erg gek dat ik dan ga klagen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    (...)
    Qua drukte oké, fair point. Maar als 95 % van de keer als je van je ouderlijk huis naar de uni/je studiehuis toe gaat vertraging oid hebt, vind ik het niet erg gek dat ik dan ga klagen.


    Ik heb er ook last van, maar toch. Het overgrote deel van alle treinen rijdt op tijd. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Benoit schreef:
    Mensen die zeuren over drukke treinen en vertraging kunnen echt de pot op. Ga dan met de auto. Oh nee, dan sta je ook in de file en moet je óók betalen.
    Nederland is nu eenmaal een druk land, zeik niet zo.


    Hmm, naja, je hebt wel treinen die echt standaard te vol zijn, daar mogen ze van mij best wel eens wat aan gaan doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    (...)

    Hmm, naja, je hebt wel treinen die echt standaard te vol zijn, daar mogen ze van mij best wel eens wat aan gaan doen.


    Net als dat je standaard trajecten hebt op de snelweg waar altijd file is. Dat neem je te koop toe als je daar overheen rijdt.


    Hopps schreef:
    (...)

    Ik heb er ook last van, maar toch. Het overgrote deel van alle treinen rijdt op tijd. :')

    Ja oké, maar dan mag NS ook eens serieus wat gaan doen aan de plekken waar bijna altijd iets is. Als ze het blijkbaar wel kunnen..
    oh en ze moeten niet hun data over de aantal vertragingen niet goed in beeld brengen, maar dat si een ander punt.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 16:49 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Benoit schreef:
    (...)

    Net als dat je standaard trajecten hebt op de snelweg waar altijd file is. Dat neem je te koop toe als je daar overheen rijdt.


    Naja, persoonlijk vind ik het gewoon slechte service als vaak mensen van Groningen tot Zwolle moeten staan, dat is best een eindje. En no offence, maar vaak heb je ook niet echt een andere keuze. Als ik naar het zuiden of midden van het land wil bijvoorbeeld, dan moet ik hoe dan ook via Zwolle als ik met de trein ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    (...)

    Naja, persoonlijk vind ik het gewoon slechte service als vaak mensen van Groningen tot Zwolle moeten staan, dat is best een eindje. En no offence, maar vaak heb je ook niet echt een andere keuze. Als ik naar het zuiden of midden van het land wil bijvoorbeeld, dan moet ik hoe dan ook via Zwolle als ik met de trein ga.


    De NS doet gewoon wat mogelijk is. Het is niet dat ze denken: 'hé laten we de mensen daar lekker laten staan, leuk man'. Door de relatief weinig grote stations in het noorden is het nu eenmaal moeilijk om schema's goed te laten verlopen. Als mensen het zo'n probleem vinden om te staan, moeten ze met de auto gaan, dan zitten ze gegarandeerd. En nee, niet iedereen heeft een auto, maar Nederland heeft vergeleken met andere landen een zéér goed treinennet dus zeuren heeft 0,0 zin.


    Tormienne schreef:
    (...)

    Hmm, naja, je hebt wel treinen die echt standaard te vol zijn, daar mogen ze van mij best wel eens wat aan gaan doen.

    Ik vind dat de NS op dat soort punten langere treinen moeten inzetten, voornamelijk als ze in de spits komen aanzetten met een trein van maar vier wagons.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oke, ik snap dus gewoon écht niet waarom mensen altijd drama maken over het feit dat moslimkinderen op het Offerfeest thuis mogen blijven, LIKE het is niet dat ik die mensen afkeur, maar ik snap het gewoon voor geen bal. Like dit stond op een pagina?

    kinderen gaan niet naar school voor offerfeest , maar offerfeest duurt wel 3 dagen , ze konden vandaag naar school gaan en nog 2 dagen feesten , waarom moeten wij altijd toegeven ? de moslims stellen nooit hun kinderen op de eerste plaats , ze nemen van het kind het plezier af van de eerste schooldag dat voor veel kinderen zeer belangrijk is en waar veel kinderen naar uitkijken


    WAT


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    Oke, ik snap dus gewoon écht niet waarom mensen altijd drama maken over het feit dat moslimkinderen op het Offerfeest thuis mogen blijven, LIKE het is niet dat ik die mensen afkeur, maar ik snap het gewoon voor geen bal. Like dit stond op een pagina?

    (...)

    WAT

    lol wat
    voor zover ik weet willen kinderen dat zelf eh
    also en carnaval dan
    oKE


    LaAt ZiEn WiE jE bENt