• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Magnus schreef:
    No offense, maar ik vind het irritant hoe de titels van de Lucht-je-harttopics de laatste tijd geschreven worden.

    Wat bedoel je?

    Edit: I see... Het is inderdaad niet echt respectvol enzo...

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 20:06 ]

    Magnus schreef:
    No offense, maar ik vind het irritant hoe de titels van de Luchtje-harttopics de laatste tijd geschreven worden.


    Amen.


    Galactica schreef:
    (...)
    Wat bedoel je?

    Edit: I see... Het is inderdaad niet echt respectvol enzo...

    Wat is er niet respectvol aan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet offensive bedoeld, maar de laatste tijd lijkt het alsof nieuwe leden perfect Nederlands moeten kunnen en geen "newb"-profiel moeten hebben voor ze serieus worden genomen.
    Niet altijd zo btw.


    Heaven is a place that we all have

    Magnus schreef:
    No offense, maar ik vind het irritant hoe de titels van de Lucht-je-harttopics de laatste tijd geschreven worden.


    THANK YOU! _O_

    ~

    Ik vind schokbanden voor honden helemaal niet zo erg. Althans, de schokbanden waarvan je ze kunt zetten op geluid, trillen of schok. De schok van die banden is namelijk niet bepaald heel hard voor de hond. Wel irritant though. Maar niet pijnlijk en sommige honden zijn nu eenmaal zeer hardleers/eigenwijs.


    Smile. You're beautiful. <3

    Kwangvatar schreef:
    (...)
    Wat is er niet respectvol aan?


    Het is een topic om mensen die zich niet goed voelen hun problemen te kunnen laten vertellen, maar de namen worden gemanipuleerd. Bv. "Lucht je spons" topic of "Lucht je hart harder" topic of "Lucht je hart Whoop Whoop" topic vind ik echt onrespectvol.

    Adsthetic schreef:
    Niet offensive bedoeld, maar de laatste tijd lijkt het alsof nieuwe leden perfect Nederlands moeten kunnen en geen "newb"-profiel moeten hebben voor ze serieus worden genomen.
    Niet altijd zo btw.

    True. Toen ik een noob was, was men stuk aardiger tegen nieuwelingen. Tuurlijk werd ik af en toe als noob wel eens gekwetst met een botte opmerking, maar niemand die me in de grond boorde als ik iets deed dat "typisch noob" was. Nu moet men als nieuweling inderdaad meteen perfect zijn, anders wordt je uitgelachen. Sort of


    -

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    THANK YOU! _O_

    ~

    Ik vind schokbanden voor honden helemaal niet zo erg. Althans, de schokbanden waarvan je ze kunt zetten op geluid, trillen of schok. De schok van die banden is namelijk niet bepaald heel hard voor de hond. Wel irritant though. Maar niet pijnlijk en sommige honden zijn nu eenmaal zeer hardleers/eigenwijs.

    Zwaar oneens hiermee. Honden kunnen toch niet praten? Wat als een hond het niet kan hanteren, of het een hond misschien toch wel zeer doet? Juist, die kunnen het niet doorgeven.
    Wat je een mens niet zal aandoen, moet je een hond ook niet aandoen. Simple as that.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 20:24 ]


    -

    Magnus schreef:
    No offense, maar ik vind het irritant hoe de titels van de Luchtje-harttopics de laatste tijd geschreven worden.


    Dit, dankjewel. Eerste twee keer kon ik er nog om lachen maar nu vind ik het een beetje irritant worden ja


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BridgetJones schreef:
    (...)

    Dit, dankjewel. Eerste twee keer kon ik er nog om lachen maar nu vind ik het een beetje irritant worden ja

    Precies dit.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind dat er minder verhalen romantiek moeten bevatten. Ik vind dat Elsa niet lesbisch moet zijn, sterker nog, ik zou er echt een hekel aan hebben als zij gekoppeld wordt aan een meisje in een vervolgfilm. Ik houd van Cersei.
    Pindakaas vind ik vies. Ik vind Fight Club slecht.
    Zo, dat was het voor nu :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind Twitter overrated

    Diamond painting is wél leuk


    26 - 02 - '16

    Ik vind kibbeling niet lekker. Ik snap niet waarom mensen altijd beginnen te kwijlen bij het woord alleen al.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    Ik vind kibbeling niet lekker. Ik snap niet waarom mensen altijd beginnen te kwijlen bij het woord alleen al.