• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Oh, en ik vond "Orde der Geneesheren" cooler klinken dan "Orde der Artsen"


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Poncho schreef:
    (...)
    Zwaar oneens hiermee. Honden kunnen toch niet praten? Wat als een hond het niet kan hanteren, of het een hond misschien toch wel zeer doet? Juist, die kunnen het niet doorgeven.
    Wat je een mens niet zal aandoen, moet je een hond ook niet aandoen. Simple as that.


    Je kunt een hele hoop aflezen aan het gedrag van de hond. ;) Daarbij hadden wij voor onze hond (een grote) er eentje, maar zelf eerst uitgetest hoe hard de schok voor onszelf was. x) Maar het was eerder gewoon irritant, vandaar dat we vonden dat de hond het wel aankan. En hij heeft het niet zn hele leven nodig. Alleen met vlagen wanneer hij gewoon de gehele dag aan het etteren is en nergens naar wil luisteren. Daarbij is de trilfunctie vaak al meer dan zat. Dus daarom ook dat ik het eens ben met de schokbanden die ook een tril- en geluidfunctie hebben. Juist omdat dat vaak al voldoende is. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen dierenleed erger vinden dan mensenleed. (Het is allebei vreselijk natuurlijk, daar niet van.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Boku schreef:
    Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen dierenleed erger vinden dan mensenleed. (Het is allebei vreselijk natuurlijk, daar niet van.)

    Ik herken het in mezelf wel een beetje, dat komt vooral vanwege het feit dat dieren geen stem hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allebei even erg hoor; het blijft hoe dan ook sick. Maar bij mij, en dan spreek ik voor mezelf, is het doordat (sommige) dieren niet eens de kans hebben/krijgen om terug te vechten en ze niet kunnen zeggen van "stop, genoeg". Je hoort alleen het verschrikkelijke, kwellende gepiep en dat is iets wat me raakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kwangvatar schreef:
    (...)
    Ik herken het in mezelf wel een beetje, dat komt vooral vanwege het feit dat dieren geen stem hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allebei even erg hoor; het blijft hoe dan ook sick. Maar bij mij, en dan spreek ik voor mezelf, is het doordat (sommige) dieren niet eens de kans hebben/krijgen om terug te vechten en ze niet kunnen zeggen van "stop, genoeg". Je hoort alleen het verschrikkelijke, kwellende gepiep en dat is iets wat me raakt.

    same, ik kan er niet eens naar kijken of luisteren


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kwangvatar schreef:
    (...)
    Ik herken het in mezelf wel een beetje, dat komt vooral vanwege het feit dat dieren geen stem hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allebei even erg hoor; het blijft hoe dan ook sick. Maar bij mij, en dan spreek ik voor mezelf, is het doordat (sommige) dieren niet eens de kans hebben/krijgen om terug te vechten en ze niet kunnen zeggen van "stop, genoeg". Je hoort alleen het verschrikkelijke, kwellende gepiep en dat is iets wat me raakt.

    A thousand times this ^^


    -

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    Je kunt een hele hoop aflezen aan het gedrag van de hond. ;) Daarbij hadden wij voor onze hond (een grote) er eentje, maar zelf eerst uitgetest hoe hard de schok voor onszelf was. x) Maar het was eerder gewoon irritant, vandaar dat we vonden dat de hond het wel aankan. En hij heeft het niet zn hele leven nodig. Alleen met vlagen wanneer hij gewoon de gehele dag aan het etteren is en nergens naar wil luisteren. Daarbij is de trilfunctie vaak al meer dan zat. Dus daarom ook dat ik het eens ben met de schokbanden die ook een tril- en geluidfunctie hebben. Juist omdat dat vaak al voldoende is. ^^

    Nouja, ik heb gelezen wat je zegt en als conclusie moet ik zeggen dat wij er never ever hierover mee eens zullen zijn.
    Voor mij persoonlijk blijven zulke banden gewoon een big no no.


    -

    yo als mensen een probleem hebben met een ljh titels stuur diegene een pb inplaats van over diegene te praten in dit topic
    danku 😊😊😊😊


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    yo als mensen een probleem hebben met een ljh titels stuur diegene een pb inplaats van over diegene te praten in dit topic
    danku 😊😊😊😊

    Het is een mening + Het zijn er teveel (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BirbRon schreef:
    yo als mensen een probleem hebben met een ljh titels stuur diegene een pb inplaats van over diegene te praten in dit topic
    danku 😊😊😊😊


    Aangezien ik de eerste was die er iets over zei, antwoord ik hierop, waarbij ik sws wil zeggen dat dit bericht of mijn vorige bericht niet aanvallend bedoelt is, omdat ik geen discussie hier wil uitlokken.
    Ik vind het persoonlijk gewoon irritant als mensen op zo'n manier schrijven, ook bij andere dingen, als het bv niet nodig is, of als het wat persoonlijker is. Ik weet echter dat mensen dit wel leuk vinden en daarom hoeft het van mij ook niet te veranderen, aangezien dan de joy voor anderen weggaat, I guess. Het is dus ook niet naar de topicstarters zelf toe, en ik was al helemaal hen aan het praten maar over de topics, en het is niet per se een probleem, maar aangezien dit het unpopular opinion topic is en dit mijn mening erover is, heb ik wel het recht het te zeggen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 22:50 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Kwangvatar schreef:
    (...)
    Het is een mening + Het zijn er teveel (cat)

    meer een klacht, stuur gewoon een pb als je er zo erg last van hebt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Magnus schreef:
    (...)

    Aangezien ik de eerste was die er iets over zei, antwoord ik hierop, waarbij ik sws wil zeggen dat dit bericht of mijn vorige bericht niet aanvallend bedoelt is, omdat ik geen discussie hier wil uitlokken.
    Ik vind het persoonlijk gewoon irritant als mensen op zo'n manier schrijven, ook bij andere dingen, als het bv niet nodig is, of als het wat persoonlijker is. Ik weet echter dat mensen dit wel leuk vinden en daarom hoeft het van mij ook niet te veranderen, aangezien dan de joy voor anderen weggaat, I guess. Het is dus ook niet naar de topicstarters zelf toe en niet per se een probleem, maar aangezien dit het unpopular opinion topic is en dit mijn mening erover is, heb ik wel het recht het te zeggen.

    ik hoop ook dat je van mijn kant begrijpt dat ik liever heb dat iemand mij een bericht verstuurd als iemand zich eraan stoort want ik vind het vervelend om het hier maar zo te lezen zonder dat ik weet of ik het nou als klacht of mening moet lezen. en ja ofcourse mag je je mening hebben daar gaat het me ook niet om.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    (...)
    meer een klacht, stuur gewoon een pb als je er zo erg last van hebt

    Het is een irritatie, geen last/klacht. Dat heeft ze ook duidelijk neergezet.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 22:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BirbRon schreef:
    yo als mensen een probleem hebben met een ljh titels stuur diegene een pb inplaats van over diegene te praten in dit topic
    danku 😊😊😊😊

    Hmm, ik denk dat als iemand je een pb heeft gestuurd, je anders ook boos was geweest? (Niet aanvallend bedoeld, ik zeg gewoon dat nu eenmaal zo gaat)


    -

    BirbRon schreef:
    (...)
    ik hoop ook dat je van mijn kant begrijpt dat ik liever heb dat iemand mij een bericht verstuurd als iemand zich eraan stoort want ik vind het vervelend om het hier maar zo te lezen zonder dat ik weet of ik het nou als klacht of mening moet lezen. en ja ofcourse mag je je mening hebben daar gaat het me ook niet om.


    Dat begrijp ik en dat zou ik wss ook gedaan hebben als ik er een probleem mee zou hebben, maar ik gooi alleen mijn meningen die niet geliefd zijn in het unpopular opinion topic, geen klachten. En anders zou alles als een klacht opgevat kunnen worden wat in dit topic wordt gezegd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki