• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Poncho schreef:
    (...)
    Hmm, ik denk dat als iemand je een pb heeft gestuurd, je anders ook boos was geweest? (Niet aanvallend bedoeld, ik zeg gewoon dat nu eenmaal zo gaat)

    nee hoor, ik ben niet echt boos of zo maar meer telleurgesteld dat ik het hier moet lezen terwijl ik liever heb dat als iemand ergens last van heeft mij een bericht stuurt.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Als je ergens op- of aanmerkingen over hebt kun je desbetreffende user beter een persoonlijk bericht sturen in plaats van het in een openbaar topic aan te kaarten. Dit creëert nu namelijk een ongemakkelijke sfeer voor users die er niets mee te maken hebben.

    Daarnaast zijn unpopular opinions geen vrijbrief om alles wat je maar wilt zeggen kwijt te kunnen, het is nog steeds belangrijk dat je in gedachten houdt of je er iemand mee kunt kwetsen ja of nee. Houd dit alsjeblieft in je achterhoofd als je iets post. Dit is overigens niet alleen op de situatie nu gericht.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind deze smiley: :P echt stom. Net als minstens 75% van de rest van Q's smileys


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    Ik vind deze smiley: :P echt stom. Net als minstens 75% van de rest van Q's smileys


    Niet mee eens. Het is mijn lievelingssmiley! :P

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 19:00 ]

    Broughton schreef:
    Ik vind deze smiley: :P echt stom. Net als minstens 75% van de rest van Q's smileys

    hoe durf je (6) :@

    lol mee eens


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    (...)
    hoe durf je (6) :@

    lol mee eens


    Kijk als er een ijsje bij op had gestaan, leek 't nog ergens op hahah.

    En ik vind m'n GM super awesome, maar die alien smiley en dat telefonerende poppetje zijn nou niet echt dingen die ik dagelijks gebruik :'D


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    Ik vind deze smiley: :P echt stom. Net als minstens 75% van de rest van Q's smileys

    Lijkt wel een perv smiley zo met die tong


    -

    Poncho schreef:
    (...)
    Lijkt wel een perv smiley zo met die tong


    Nou inderdaad. Zeker nu toch wel een betrekkelijk groot deel van Quizlet 16+/smut/idk is :'D


    26 - 02 - '16

    Ik ben stikjaloers met mensen met een kleine cupmaat. Het frustreert me ook altijd wanneer mensen voor een grotere cupmaat wensen want ik wens juist dat ik minder had.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    BirbBecky schreef:
    Ik ben stikjaloers met mensen met een kleine cupmaat. Het frustreert me ook altijd wanneer mensen voor een grotere cupmaat wensen want ik wens juist dat ik minder had.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Feministen die het oké vinden om wel ongepast seksistisch over mannen te praten.
    Als je het niet over een vrouw kunt zeggen, kun je dat ook niet over een man.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    BirbBecky schreef:
    Ik ben stikjaloers met mensen met een kleine cupmaat. Het frustreert me ook altijd wanneer mensen voor een grotere cupmaat wensen want ik wens juist dat ik minder had.

    Ik eigenlijk ook, omdat mijn omvang heel klein is. En grote cupmaat met kleine omvang bestaat blijkbaar niet in de winkels...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Broughton schreef:
    (...)

    Kijk als er een ijsje bij op had gestaan, leek 't nog ergens op hahah.

    En ik vind m'n GM super awesome, maar die alien smiley en dat telefonerende poppetje zijn nou niet echt dingen die ik dagelijks gebruik :'D



    Je hebt helemaal gelijk. Dit zijn de enige smileys die ik echt gebruik:(bloos)(blush)(no_chears)*O*(wbw)(nerd):Y):$(heart2):W

    Ik vond Moana/Vaiana niet zo goed...


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    BirbBecky schreef:
    Ik ben stikjaloers met mensen met een kleine cupmaat. Het frustreert me ook altijd wanneer mensen voor een grotere cupmaat wensen want ik wens juist dat ik minder had.


    En ik had liever wel een cup of twee groter gewild omdat ik incompleet voel met de hopeloze A cup die ik heb :/


    26 - 02 - '16