• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Als ik me rot voel is het laatste wat ik wil dat mensen zeggen "ik snap het wel, want ik heb dat ook [... insert levensverhaal [...]"

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 23:49 ]


    26 - 02 - '16

    M0NA schreef:
    (...)

    True. Volgens mij zijn het altijd krenten die dat soort dingen zeggen.

    Ik vind overigens wel dat er soms bedragen worden gegeven die wel absurd zijn (Ook voor voetballers bijvoorbeeld) en het mag wel iets minder. Maar ja, dat die mensen getallenteerd zijn, mag je wel belonen toch? Ik vind alleen zoveel miljoenen dat je gewoon niet weet wat je met je geld moet doen, Dat vind ik too much.


    Het gaat me nog niet eens om talent, eigenlijk. Het is gewoon - die mensen worden betaald naar hoe veel fans hun cd's of films kopen of hoe veel ze betalen voor tickets. Hoe veel men betaald krijgt hangt dus af van hoe veel jij en ik en iedereen daarvoor neer willen leggen.
    Ik bedoel - ik vind het grootste deel van de Thuiscast, om maar wat te zeggen, niet speciaal heel getalenteerd. In vergelijking met de gemiddelde Vlaming verdienen ze echter relatief veel, maar dat is omdat al die mensen ernaar kijken en er geld voor neerleggen. Dan vind ik niet dat men over die lonen moet gaan zeuren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    (...)

    Het gaat me nog niet eens om talent, eigenlijk. Het is gewoon - die mensen worden betaald naar hoe veel fans hun cd's of films kopen of hoe veel ze betalen voor tickets. Hoe veel men betaald krijgt hangt dus af van hoe veel jij en ik en iedereen daarvoor neer willen leggen.
    Ik bedoel - ik vind het grootste deel van de Thuiscast, om maar wat te zeggen, niet speciaal heel getalenteerd. In vergelijking met de gemiddelde Vlaming verdienen ze echter relatief veel, maar dat is omdat al die mensen ernaar kijken en er geld voor neerleggen. Dan vind ik niet dat men over die lonen moet gaan zeuren.


    Ja maar wat mensen er dus voor neerleggen is niet altijd "oké ". Want wij willen best 100 euro voor een kaartje neerleggen, maar 6 euro voor een stuk biologisch vlees is te duur. Dus dat vind ik niet een gegronde reden, aangezien het helemaal niet gezond is wat wij wel en niet voor dingen willen betalen.

    Toch moeten die mensen leven van kijkers en fans en dat is prima, maar gewoon in iets mindere mate zou ik wel beter vinden.


    @Moggy ja wow

    [ bericht aangepast op 21 juli 2017 - 11:25 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Waarom vinden mensen Studio Brussel zo leuk. :/ Zet voor mij maar M&M of Q-Music op met de "shitty popmuziek" van tegenwoordig. :'P


    Ik wil een tuin vol egels

    Moggy schreef:
    Als ik me rot voel is het laatste wat ik wil dat mensen zeggen "ik snap het wel, want ik heb dat ook [... insert levensverhaal [...]"

    OMG 100 keren dit! Het gaat over MIJ, niet jou, ugh.


    -

    Legit is legit het beste woord ooit. Like legit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou graag een paar cupmaten groter willen.


    26 - 02 - '16

    Bb-cream en andere foundations zijn echt ontzettend smerig. Dat mensen dat op hun gezicht smeren, gats :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Bb-cream en andere foundations zijn echt ontzettend smerig. Dat mensen dat op hun gezicht smeren, gats :'D


    UGH ja, bah. Net als die plakkerige lipgloss D:


    26 - 02 - '16

    Ik snap de beauty standards/trends van vandaag niet zo. Vooral die van sites als Instagram. Het liefst zo mager mogelijk, maar een enorme reet is dan weer supermooi. Ik vind het er eerder lachwekkend uitzien, aangezien het soms totaal niet meer in proportie is. Helemaal als die meiden dan ook hun hele kop onder de makeup hebben zitten. You do you, boo, maar ik snap echt niet wat er mooi aan is. :")


    Caution first, always.

    Mensen die op Instagram 50.000 tags toevoegen die praktisch niet met hun foto te maken hebben zijn vervelend.


    Ex astris, sciencia

    Gorillaz schreef:
    Ik snap de beauty standards/trends van vandaag niet zo. Vooral die van sites als Instagram. Het liefst zo mager mogelijk, maar een enorme reet is dan weer supermooi. Ik vind het er eerder lachwekkend uitzien, aangezien het soms totaal niet meer in proportie is. Helemaal als die meiden dan ook hun hele kop onder de makeup hebben zitten. You do you, boo, maar ik snap echt niet wat er mooi aan is. :")

    Super mager met dubbel D, een enorme reet en ook nog korte kleding waarin bij één beweging de voorgevel er al bijna uitvalt. Dat ziet er toch ook niet normaal uit? :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    (...)
    Super mager met dubbel D, een enorme reet en ook nog korte kleding waarin bij één beweging de voorgevel er al bijna uitvalt. Dat ziet er toch ook niet normaal uit? :c

    Ik snap niet eens hoe je het voor elkaar kunt krijgen. Zo'n tiny waist en dan een enorme ass. :')


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Ik snap niet eens hoe je het voor elkaar kunt krijgen. Zo'n tiny waist en dan een enorme ass. :')


    Chirurgie duh. Hahaha.
    Je hebt nu al die "tietenwijven" op insta en ik vind het ook too much -misschien ben ik een naïeve trut, maar mannen willen toch als vrouw geen makkelijk, maskerdragend uit proportie-tietenwijf?

    Ik vind ook die "fit girl" trend niks. Ik heb heel veel berichten gelezen van diëtisten die het er niet mee eens zijn, omdat heel veel dingen niet op kennis en onderzoek gebaseerd zijn. Ik snap echt niet dat dat nog "kan" in deze tijd.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het hoeft niet altijd door chirurgie te komen hoor. Voeding, goed sporten en genen kunnen ook vaak een reden zijn.
    In mijn genen zit het ook om boobs en ass te hebben, maar ondertussen ook een tiny waist. Ik heb dr wel eens voor de lol een maand uitgeprobeerd met clean eten en veel sporten en ik kwam wel bij die lichamen uit.
    Daarnaast is t ook een hoop staging. De juiste manier van je lichaam houden en de camera angles kennen. Als je eens kijkt naar de filmpjes van die meisjes, dan zien ze dr meteen heel anders uit. Ze zijn niet zo dun als op de fotos lijkt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]