• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Yellowstone schreef:
    Unpopular opinion: Ik mis LJH. Like zwaar. Kijk, ik schrijf alweer met leestekens, ja, dit gaat niet goed ;-;


    Same omg. Ik wil rare onzin van me afschrijven. D:


    The truth is out there.

    Bbang schreef:
    (...)
    Neh, ik niet. Het is even enorm wennen, maar ik mis het niet.


    Agreed.


    26 - 02 - '16

    Yellowstone schreef:
    Unpopular opinion: Ik mis LJH. Like zwaar. Kijk, ik schrijf alweer met leestekens, ja, dit gaat niet goed ;-;



    Waarom is het LJH weg dan?

    Ik snap niet hoe mensen het fijn kunnen vinden om zonder bh rond te lopen. Ik doe het nu een paar minuten, ben zelfs alleen in de woonkamer en ik vind het al verschrikkelijk! :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    MrGrey schreef:
    (...)
    Waarom is het LJH weg dan?

    Vanwege de discussies, ruzies en steken onder water die aldoor doorgaan.

    Kalokagathia schreef:
    Ik snap niet hoe mensen het fijn kunnen vinden om zonder bh rond te lopen. Ik doe het nu een paar minuten, ben zelfs alleen in de woonkamer en ik vind het al verschrikkelijk! :'D

    Lekker. Puur natuur, mwhihi.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2017 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kalokagathia schreef:
    Ik snap niet hoe mensen het fijn kunnen vinden om zonder bh rond te lopen. Ik doe het nu een paar minuten, ben zelfs alleen in de woonkamer en ik vind het al verschrikkelijk! :'D


    Ik vind het vooral ongemakkelijk :')


    26 - 02 - '16

    Kalokagathia schreef:
    Ik snap niet hoe mensen het fijn kunnen vinden om zonder bh rond te lopen. Ik doe het nu een paar minuten, ben zelfs alleen in de woonkamer en ik vind het al verschrikkelijk! :'D



    Kijk als je een wat grotere maat hebt begrijp ik dat echt wel dat zonder BH rondlopen niet fijn is. Maar als je een kleine maat hebt dan is dat juist heel fijn.

    Kalokagathia schreef:
    Ik snap niet hoe mensen het fijn kunnen vinden om zonder bh rond te lopen. Ik doe het nu een paar minuten, ben zelfs alleen in de woonkamer en ik vind het al verschrikkelijk! :'D


    Ik heb bijna niets en zelfs ik vind het niet prettig om zonder bh rond te lopen D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Kalokagathia schreef:
    Ik snap niet hoe mensen het fijn kunnen vinden om zonder bh rond te lopen. Ik doe het nu een paar minuten, ben zelfs alleen in de woonkamer en ik vind het al verschrikkelijk! :'D

    Ja same, sterker nog het doet zelfs zeer. en ik heb nou ook niet echt een grote cup maat.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kalokagathia schreef:
    Ik snap niet hoe mensen het fijn kunnen vinden om zonder bh rond te lopen. Ik doe het nu een paar minuten, ben zelfs alleen in de woonkamer en ik vind het al verschrikkelijk! :'D

    Ik kan ook niet bepaald zonder ondersteuning, behalve als ik in bed lig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kendol schreef:
    Slaap is overrated.


    Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik ga bijna nooit uit (tot laat) omdat ik mijn slaap echt nodig heb.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Brendon schreef:
    (...)
    Ik kan ook niet bepaald zonder ondersteuning, behalve als ik in bed lig.

    Met een beha (vooral met beugels) aan slapen is slecht voor je. De bloedtoevoer van en naar je borsten kan bemoeilijken en de lymfeklieren rond je borsten en onder je oksels kan afknellen. Je lymfen voeren niet alleen afvalstoffen af, ze kunnen tegelijk ook schadelijke stoffen aanvallen met witte bloedcellen. Vandaar dat ik dus zonder slaap.

    M0NA schreef:
    (...)

    Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik ga bijna nooit uit (tot laat) omdat ik mijn slaap echt nodig heb.

    Kon ik maar goed slapen. O, the times when I slept good were amazing. 🙇‍♀️


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    (...)
    Met een beha (vooral met beugels) aan slapen is slecht voor je. De bloedtoevoer van en naar je borsten kan bemoeilijken en de lymfeklieren rond je borsten en onder je oksels kan afknellen. Je lymfen voeren niet alleen afvalstoffen af, ze kunnen tegelijk ook schadelijke stoffen aanvallen met witte bloedcellen. Vandaar dat ik dus zonder slaap.

    Die paar keer dat ik met een beha in slaap ben gevallen, was doordat ik op bed was gaan liggen om wat te lezen en ineens in slaap was gevallen. :')
    Voor de rest slaap ik echt zonder.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    (...)
    Die paar keer dat ik met een beha in slaap ben gevallen, was doordat ik op bed was gaan liggen om wat te lezen en ineens in slaap was gevallen. :')
    Voor de rest slaap ik echt zonder.

    Hehe, het was ook niet echt direct tegen jou bedoeld hoor ^^ Ik had misschien beter het wat kunnen verduidelijken, want ik had het vooral tegen de mensen (die ik voorbij zag komen in, niet alleen dit topic, het Unpopular Opinion topicreeks) die zulke dingen wel zeiden en nu zag ik zoiets weer voorbijkomen dus dacht ik; dan kan ik het net zo goed nu zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen die continu lopen te zeuren over dat vrouwenvoetbal amateuristisch en niet leuk is, dat ze watjes zijn en dat het niet te vergelijken is met de mannen omdat dat "echt voetbal" is, mogen van mij meteen hun mond houden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.