• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    M0NA schreef:
    (...)

    Chirurgie duh. Hahaha.
    Je hebt nu al die "tietenwijven" op insta en ik vind het ook too much -misschien ben ik een naïeve trut, maar mannen willen toch als vrouw geen makkelijk, maskerdragend uit proportie-tietenwijf?

    En als ze dan van die topjes/jurkjes dragen waarin alles te zien is, vinden ze het ineens niet kunnen dat mannen meer naar hun tieten kijken dan naar hun gezicht. Maar daar vraag je dan toch zelf om als je van die open kledingstukken draagt?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    M0NA schreef:
    (...)

    Chirurgie duh. Hahaha.
    Je hebt nu al die "tietenwijven" op insta en ik vind het ook too much -misschien ben ik een naïeve trut, maar mannen willen toch als vrouw geen makkelijk, maskerdragend uit proportie-tietenwijf?

    Ik vind ook die "fit girl" trend niks. Ik heb heel veel berichten gelezen van diëtisten die het er niet mee eens zijn, omdat heel veel dingen niet op kennis en onderzoek gebaseerd zijn. Ik snap echt niet dat dat nog "kan" in deze tijd.


    Ik heb ook zo'n account gezien op instagram die op die manier van een videocamera karakter een slet kon maken. Zo ongelooflijk belachelijk. En vervolgens wel janken om "perverse reacties" terwijl ze duidelijk nogal aparte houdingen aanneemt op haar foto's die je imo niet gebruikt als je niet bepaalde reacties uit wil lokken *kuch* Jessica Nigri *kuch*


    26 - 02 - '16

    Brendon schreef:
    (...)
    En als ze dan van die topjes/jurkjes dragen waarin alles te zien is, vinden ze het ineens niet kunnen dat mannen meer naar hun tieten kijken dan naar hun gezicht. Maar daar vraag je dan toch zelf om als je van die open kledingstukken draagt?


    Jaaa. En ook zeiken als ze ge-catcalled worden en het raar vinden als ze dan inderdaad als lustobject worden gezien. Goh. Had je iets anders met je leven moeten doen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Jaaa. En ook zeiken als ze ge-catcalled worden en het raar vinden als ze dan inderdaad als lustobject worden gezien. Goh. Had je iets anders met je leven moeten doen.


    Ik wil hier eventjes op inspelen, maar het is zeker niet aanvallend bedoeld (: Ik zou gewoon voorzichtig zijn met wat je zegt, want uiteindelijk ben je nooit zeker van de intenties van die meisjes. Ik draag bijvoorbeeld in de zomer heel veel croptops, die soms echt heel hoog komen (al zijn mijn borsten wel altijd bedekt hoor, haha) en/of shortjes die tamelijk kort zijn, gewoonweg omdat ik meer zweet dan boter in de microgolf en dan vooral op mijn buik. Dat, én ik vind gewoon dat mijn buik er best mag wezen. Maar daarom hoef ik niet om de tien meter, bij wijze van spreken, als slet worden uitgemaakt, of nagefloten te worden.
    En dragen we allemaal niet eens iets (of wensen we dat we het durfden) waarin ons lichaam naar voren komt? Geeft dat echt het recht om zo behandeld te worden? Want, geef toe, sommige venten (en vrouwen ook, tbh) gaan wel echt heel ver met dat catcallen. En ik vind dan niet dat dat de schuld van de vrouw is, of toch niet volledig.
    Nu geef ik wel toe dat ik soms ook judge, haha. Dus ik snap jullie wel, maar wees er voorzichtig mee. Wie weet leest iemand die zichzelf in jullie beschrijving herkent, dit en dat zou best wel kut zijn voor haar


    Mhm?

    Blijkbaar (al hoop ik een beetje van niet?) een unpopular opinion: hoe een vrouw zich ook kleedt of gedraagt, ze blijft een persoon en verdient het om met respect te worden behandeld door andere mensen, ook als die haar mogelijk aantrekkelijk vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ beiden hier boven.

    Ik zal zulke meiden best respectvol behandelen en als we een conversatie hebben ook zeker respectvol aanspreken, doch vind ik het raar dat zij het raar vinden dat ze bekeken of nagefloten worden wanneer ze bijna geen kleding aan hebben.

    Daarbij vind ik een beetje bloot ook niet erg. Ik vind mijn buik ook prima en mijn benen ook. Ik heb ook behoorlijke borsten en die hoef ik echt niet te bedekken. Maar als ik het allemaal zou ontbloten, wordt het wel een beetje too much. Vrouwen hebben echt wel door wanneer iets eigenlijk sletterig is of echt niet kan - en dan is het logisch dat je reacties krijgt (het zijn nou eenmaal mannen.

    Daarbij vind ik het "catcallen is respectloos" ook een beetje door de bocht. Als ze enkel fluiten of zeggen dat je mooie bent, is dat alleen maar een uiting van een compliment. Vrouwen zeggen het misschien minder vaak, maar denken soms echt wel: wow wat een lekker ding. Of: daar zou ik wel een ritje op willen maken.

    Gaat het verder dan dat en word je nageroepen met hoer en slet en "lekkere tieten vooruit" (eigen ervaring) dan vind ik het indeed respectloos en dat wens ik niemand toe.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    @ beiden hier boven.

    Ik zal zulke meiden best respectvol behandelen en als we een conversatie hebben ook zeker respectvol aanspreken, doch vind ik het raar dat zij het raar vinden dat ze bekeken of nagefloten worden wanneer ze bijna geen kleding aan hebben.

    Daarbij vind ik een beetje bloot ook niet erg. Ik vind mijn buik ook prima en mijn benen ook. Ik heb ook behoorlijke borsten en die hoef ik echt niet te bedekken. Maar als ik het allemaal zou ontbloten, wordt het wel een beetje too much. Vrouwen hebben echt wel door wanneer iets eigenlijk sletterig is of echt niet kan - en dan is het logisch dat je reacties krijgt (het zijn nou eenmaal mannen.

    Daarbij vind ik het "catcallen is respectloos" ook een beetje door de bocht. Als ze enkel fluiten of zeggen dat je mooie bent, is dat alleen maar een uiting van een compliment. Vrouwen zeggen het misschien minder vaak, maar denken soms echt wel: wow wat een lekker ding. Of: daar zou ik wel een ritje op willen maken.

    Gaat het verder dan dat en word je nageroepen met hoer en slet en "lekkere tieten vooruit" (eigen ervaring) dan vind ik het indeed respectloos en dat wens ik niemand toe.


    Ik geef je gelijk, maar aan de andere kant blijf ik het nog altijd behoorlijk seksistisch vinden (x En als ze bij mij fluiten, dan is dat wanneer ik al twintig meter verder ben en meestal voel ik me dan letterlijk gewoon een hondje, haha. Nee, voor mij blijft er een verschil tussen een compliment krijgen/geven en iemand catcallen, maar dat is eigen ervaring (:


    Mhm?

    Wat je op straat aan doet qua niet heel beddekends, zal me worst wezen. Maar mensen die hun borsten er bijna uit laten vallen bij hun trouwjurk vind ik echt dom. Je hebt net een partner, ga je je kleden alsof je een nieuwe wilt. Zo ziet dat eruit in mijn ogen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Square schreef:
    Blijkbaar (al hoop ik een beetje van niet?) een unpopular opinion: hoe een vrouw zich ook kleedt of gedraagt, ze blijft een persoon en verdient het om met respect te worden behandeld door andere mensen, ook als die haar mogelijk aantrekkelijk vinden.


    Helemaal mee eens. Als je je bloot kleedt, wil dat nog niet zeggen dat je een slet bent of dat je wilt dat mensen je als lustobject zien. Iedereen heeft het recht om zich zo vreemd, maar ook zo sexy als hij/zij dat wilt te kleden (met eventuele uitzonderingen even in het midden gelaten zoals naar een kerk gaan of voor de klas staan, maar dat is om andere redenen). Je bent baas over je eigen lichaam en als jij trots bent op hoe jij eruit ziet, laat je lichaam dan lekker zien. Ik vind het vooral treurig dat vrouwen zich druk moeten maken om eventuele mannen en hun catcalling.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sowieso vind ik catcallen echt verschrikkelijk. Het is me enkele keren gebeurd en ik voel me net een hond dan. Sowieso, de laatste dagen zitten hier bij mijn werk in Duitsland monteurs uit oost-Europa en zij zijn het haast gewend om meisjes te krijgen, ook al zijn ze lelijk en hebben ze dikke bierbuiken en spreken ze amper Duits of Engels, maar ze noemden ons steeds "beautiful" en tbh werd ik er van hen alleen hoogst ongemakkelijk van.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind dat mensen gewoon moeten dragen wat ze willen dragen. Uitzonderingen daar gelaten wanneer je naar school gaat, kerk bezoekt, other stuff. Als iemand zelfzeker genoeg is om in een kort broekje en croptop rond te lopen en ze vindt die kleding leuk? Let her be. Ik vind het ronduit belachelijk om iemand dan maar uit te maken voor "slet" of zeggen dat ze verdienen om zo genoemd te worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pindakaas is like uiterst smerig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Cranston schreef:
    Ik vind dat mensen gewoon moeten dragen wat ze willen dragen. Uitzonderingen daar gelaten wanneer je naar school gaat, kerk bezoekt, other stuff. Als iemand zelfzeker genoeg is om in een kort broekje en croptop rond te lopen en ze vindt die kleding leuk? Let her be. Ik vind het ronduit belachelijk om iemand dan maar uit te maken voor "slet" of zeggen dat ze verdienen om zo genoemd te worden.


    Yes, dit. Want als we het goedkeuren om vrouwen slette noemen omdat ze zich bloot kleden, wat keuren we straks misschien nog meer goed? Dat een vrouw tegen haar zin aangeraakt wordt omdat ze een kort broekje droeg? Hell no


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het vervelend dat mensen tegen mij of anderen zeggen dat we veel mooier zijn zonder make-up. Op zijn tijd houd ik van een flinke contour en een winged eyeliner en soms heb ik zin in een natural look.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik vind het vervelend dat mensen tegen mij of anderen zeggen dat we veel mooier zijn zonder make-up. Op zijn tijd houd ik van een flinke contour en een winged eyeliner en soms heb ik zin in een natural look.


    Ik vind winged eyeliner echt mooi en ik ben jaloers op mensen die er goed in zijn, want ik kan dat zelf niet haha.


    26 - 02 - '16