• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ugh nee gewoon die haartjes nog duidelijker makdn like guys dikkere/opvallendere wenkbrauwen maken je er echt niet mooier op
    Maar sowieso vind ik dat van bijba alle make up hahaha

    ja dat doe ik tho, alleen niet van die dikke strakke.
    ik hou gewoon mn eigen vorm maar maak het wat donkerder.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Unpopular opinion: Ik mis LJH. Like zwaar. Kijk, ik schrijf alweer met leestekens, ja, dit gaat niet goed ;-;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    Unpopular opinion: Ik mis LJH. Like zwaar. Kijk, ik schrijf alweer met leestekens, ja, dit gaat niet goed ;-;


    Ik ook, echt gewoon om puur random dingen te posten die ik absoluut met de wereld moet delen, maar totaal niet zo interessant zijn.


    Mhm?

    Yellowstone schreef:
    Unpopular opinion: Ik mis LJH. Like zwaar. Kijk, ik schrijf alweer met leestekens, ja, dit gaat niet goed ;-;

    Gelukkig ben ik niet de enige die LJH mist. :'(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Weggooiwashand schreef:
    Beyonce is overrated

    Agree


    Seasons will change, but I shall remain

    Sarn schreef:
    (...)

    Ik ook, echt gewoon om puur random dingen te posten die ik absoluut met de wereld moet delen, maar totaal niet zo interessant zijn.


    HAHA JA DIT. ik heb zonet mijn hoofd enorm hard tegen de tafel gestoten bij het rechtstaan EN DAT KAN IK DUS NERGENS KWIJT ok ja hier nu maar je snapt mijn punt


    het is echt afkicken alsof ik een of andere zware drugsverslaafde ben. neveneffecten: interpunctie en aandachttekort

    [ bericht aangepast op 24 juli 2017 - 0:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    Unpopular opinion: Ik mis LJH. Like zwaar. Kijk, ik schrijf alweer met leestekens, ja, dit gaat niet goed ;-;


    saaaame.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yellowstone schreef:
    Unpopular opinion: Ik mis LJH. Like zwaar. Kijk, ik schrijf alweer met leestekens, ja, dit gaat niet goed ;-;

    Neh, ik niet. Het is even enorm wennen, maar ik mis het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Slaap is overrated.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    Slaap is overrated.

    Niet mee eens. Waarom denk je dat?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bbang schreef:
    (...)
    Neh, ik niet. Het is even enorm wennen, maar ik mis het niet.

    same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yellowstone schreef:
    Unpopular opinion: Ik mis LJH. Like zwaar. Kijk, ik schrijf alweer met leestekens, ja, dit gaat niet goed ;-;


    Ew Qing, interpunctie. U sick?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    La La Land vind ik overrated.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind Fsog wel een mooi verhaal en niet abusive.*O*

    VeniVidiVici schreef:
    (...)
    Niet mee eens. Waarom denk je dat?


    Het is een unpopular opinion, haha.


    Heaven is a place that we all have