• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    ^ Is goed!


    El Diablo.

    @Reigns; Ik had meerdere voorstellen gedaan in het tekstje mocht dat de relatie worden, iets van enige toevoeging zou fijn zijn misschien?
    @Spaghetti; Oké, cool, dan val ik je vandaag ergens lastig via iets om op een leuke dynamiek te komen, als je dat goed vind. c:
    @SebastianVerlac; Ik vind het wel prima, het past wel bij West dus dat maakt het helemaal perfect. In ieder geval zou ze niets tegen hem hebben.

    Ik zal mijn lijstje zo in ieder geval wat aanpassen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    @Reigns; Ik had meerdere voorstellen gedaan in het tekstje mocht dat de relatie worden, iets van enige toevoeging zou fijn zijn misschien?
    @Spaghetti; Oké, cool, dan val ik je vandaag ergens lastig via iets om op een leuke dynamiek te komen, als je dat goed vind. c:
    @SebastianVerlac; Ik vind het wel prima, het past wel bij West dus dat maakt het helemaal perfect. In ieder geval zou ze niets tegen hem hebben.

    Ik zal mijn lijstje zo in ieder geval wat aanpassen. c:


    Oh ja, sorry. De steun zou Piper wel fijn vinden, maar ik denk niet dat ze iets zou lossen over die mishandeling. Daar zie je op zich op het eerste zicht niks van.


    16 - 09 - '17

    Waar ligt Wisteria Lane? (Ik ga uit van Amerika, maar welke staat/stad dan?)


    I just caught the wave in your eyes

    Sappho schreef:
    Waar ligt Wisteria Lane? (Ik ga uit van Amerika, maar welke staat/stad dan?)

    "Set on Wisteria Lane, a street in the fictional town of Fairview in the fictional Eagle State."

    Beantwoord dit je vraag?


    [ heaven knows ]

    Piper is klaar, is ze goed zo? Ze heeft trouwens ook een andere achternaam.


    16 - 09 - '17

    Lovecraft schreef:
    (...)
    "Set on Wisteria Lane, a street in the fictional town of Fairview in the fictional Eagle State."

    Beantwoord dit je vraag?


    ahh ja thanks, vooral omdat Eleonora eerst van buiten Fairview komt dus vandaar. Zalik dan gewoon een stad verzinnen in Eagle State?


    I just caught the wave in your eyes

    Sappho schreef:
    (...)

    ahh ja thanks, vooral omdat Eleonora eerst van buiten Fairview komt dus vandaar. Zalik dan gewoon een stad verzinnen in Eagle State?

    Volgens mij is Fairview het stadje hoor.


    [ heaven knows ]

    Lovecraft, als je de tijd hebt om Amara door te lezen hoor ik graag of ze goedgekeurd is. c: Vandaag heb ik namelijk nog wel tijd voor aanpassingen, maar dit weekend ben ik niet zo zeker van op dit punt, dit kan nog teveel kanten op gaan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sappho schreef:
    (...)

    ahh ja thanks, vooral omdat Eleonora eerst van buiten Fairview komt dus vandaar. Zalik dan gewoon een stad verzinnen in Eagle State?

    Wisteria Lane is de straatnaam. Fairview is het stadje waarin ze leven en dat ligt in Eagle State (een staat dat dus wel in Amerika is). Savvy?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Volgens mij is Fairview het stadje hoor.


    Ja nee dat snapte ik – maar ik (en Saar) dachten dat zij samen verhuisd zouden zijn naar Fairview (en dus de straat Wisteria Lane). Fairview ligt dus in de staat Eagle State, dus ik dacht, dan komt ze oorspronkelijk uit een andere stad in die staat.


    I just caught the wave in your eyes

    Gareth schreef:
    Ik heb net de hele avond gewerkt en heb net even in sneltreinvaart alles doorgelezen; elea en jem wonen er pas een maandje en zullen dus nog niet echt diepgaande relaties hebben (wel met elkaar hehehehe) maar eventueel opkomende vriendschappen etc.?


    Ook mensen die ze niet mag, weet ik het allemaal. c; of mensen die Elea en Jem op kunnen lichten als ze veel geld hebben en getrouwd/verloofd oid zijn. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zal zo even alles proberen door te lezen / aanpassen en relaties over elkaar personage schrijven.

    @Sappho: O, je bedoeld het zo. Ja, doe maar hoor.


    [ heaven knows ]

    Greyson is zo goed als af ( hopelijk is hij okay ^^ )

    Iemand interesse in een relatie?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ John ? (:


    El Diablo.