• De titel zegt het al! ^^

    Ik was de laatste! ;D


    The sun will rise and we will try again.

    Erg mooi profiel!


    obsessive rage

    Ik zeg het veel en ik zal het blijven zeggen. JE BENT ZO CREATIEF IK HAAT JE IK WIL DAT OOK ZIJN AAAAAAH.


    Heaven is a place that we all have

    Je hebt zo'n leuk accent ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je profiel is serieus geweldig af


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je username is liefde ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je signature <3 Got love lol


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Leuke signature! Die lijkt een grapje op het eerste gezicht, maar bevat wel een kern van waarheid. (:

    Je lijkt mij zo aardig! Ik heb ook ergens je foto gezien en je bent ongelooflijk knap!


    One Who Travels A Higher Path.

    Zoals ik eerder al zei vind ik jou echt mooi, en ook je sig is helemaal juist!
    Te laat...

    Jouw profiel is prachtig! (H)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 23:13 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik vind dat iedere nieuwe Quizletter een klein zaadje is en dat ze zich zo langzaamaan vormen tot een boom, maar bij jou was het direct een bloem. Als dat te raar klonk: ik vind je een heel leuke aanwezigheid op het forum en je hebt al veel vrij naambekendheid in korte tijd. (Mede omdat iedereen je haar leuk vindt, tbh.)

    Te laat voor Chilton!
    Je bent heel actief, zelfs al ben je er nog niet zo lang en je complimenten zijn net als je sig heel erg leuk.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 23:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    Adselflapsel doet me denken aan een appelflap en dat is best wel fijn.
    Oh, en je bent echt heel erg aardig ^^ Enzo.. ^^ Ik kom niet meteen op iets origineel.


    Mhm?

    Je kan echt heel goed schrijven!


    16 - 09 - '17

    Ah ook jou heb ik nooit echt persoonlijk gesproken geloof ik, maar ik zie vaak berichtjes van je op het forum (je bent immers een van de meer actievere leden in mijn ogen) en ik vind je altijd erg vriendelijk over komen!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 23:22 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Je bent een goede, lieve mod en ik vind je profiel echt geweldig. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    @ Papiliones, Forfatter en Adsthetic: Aww, thank you so much! Zoveel complimenten in één keer. :3

    Majime, je bent een enorm aardig en super creatief persoon. Je maakt altijd leuke en originele dingen! Je laatste creatie is ook weer helemaal geweldig! (: