• De titel zegt het al! ^^

    Ik was de laatste! ;D


    The sun will rise and we will try again.

    love the signature (:


    Mhm?

    Je bent mega-lief. En een ge-wel-dige schrijver.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij hebt een heel mooie username!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Je geeft hier hele lieve complimenten! Ga zo door! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh wauw! Jouw profiel is echt heel mooi!


    <3

    Je komt altijd erg aardig over, en toen ik zag dat je terug was, was ik toch wel van "Yaaay!" - al heb ik geloof ik nooit een gesprek met je gehad


    obsessive rage

    Wow, je bent echt mooi. En je haar is goals.


    Mhm?

    Liesje, even eerlijk. JE BENT ZO VERDOMD GETALENTEERD. Echt waar. Jouw brein is net een coole-ideeën-broedplek met 99 Michelinsterren.


    Heaven is a place that we all have

    Adsie, je maakt je username waar, je gedichten zijn geweldig en je hebt een leuk accent.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je hebt een prachtig profiel!


    The sun will rise and we will try again.

    Jij bent echt ontzettend creatief, en ik vind het knap dat je dat vaak ook weet te uiten (ik ben zelf vaak te lui om mijn creatieve ideeën daadwerkelijk uit te voeren haha). Ik vind je naam trouwens heel erg bijzonder (je echte naam). ^^

    Laura, jij bent echt, legit, no lies, zOOOOO SCHATTIG. De snaps die ik ontvang, zijn alijd echt zo 🤗🤗🤗🤗🤗🤗. Verder ben je gewoon een geweldig mens dat heel creatief is en goed kan schrijven en PewDiePie leuk vindt, hoera.


    Heaven is a place that we all have

    Jouw signature is origineel, en ik hou van originaliteit!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Leuk dat je zo actief bent hier!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Ik houd van je signatuur


    obsessive rage