• De titel zegt het al! ^^

    Ik was de laatste! ;D


    The sun will rise and we will try again.

    Jij bent adselflaptastisch :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het nogsteeds heel verwarrend om mijn eigen naam te zien als deel van een username, maar ja. Je lijkt me ontzettend aardig, ookal ken ik je niet. Je komt heel vrolijk en positief over!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je bent heel erg lief en een goede mod! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Je maakt mooie lay-outs!


    obsessive rage

    Je bent erg creatief en ik vind je profiel ontzettend mooi!


    The sun will rise and we will try again.

    Je hebt een erg mooi profiel!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    de betekenis van je gebruikersnaam is leuk!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Originele username en profielfoto! (Wel bijpassend!)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Mooie username met een leuke betekenis!

    Je username is leuk, je profiel is pretty as fuck en je haar is heaven. Daarnaast ben jij als persoon ook altijd ontzettend aardig.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna, je bent echt de besteste vriendin ooit. Je bent heel loyal en kan ook nog eens geweldig goed schrijven. En je snaps zijn. Heaven.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 18:12 ]


    Heaven is a place that we all have

    Je bent een cutie die ontzettend wijs is voor zijn leeftijd! Daarnaast ben je geweldig met je woorden en overal waar je gaat, spreid je positiviteit. ^^


    everything, in time

    Je account is heel mooi (H)!!!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Je signature is er één naar m'n hart en je bent ook heel aardig en positief en actief! Hartstikke leuk!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind de tekstjes op je profiel echt heel leuk geschreven ^^ En de username uitleg, haha.


    Mhm?