• Heya!

    Zoals vele anderen ga ik volgende maand studeren (Zin in hehe). Ik ga de opleiding HBO-V(erpleegkunde) doen aan de Hogeschool Utrecht en nu komt het. Ik moet natuurlijk boeken hebben en ik heb geen idee hoe ik het allemaal moet aanpakken. Als ik nu op studystore ga kijken voor boeken die ik het eerste jaar nodig (zou moeten) hebben dan ben ik meer dan 1000 euro kwijt :'D En sinds ik momenteel niet eens 200 euro op mijn rekening heb staan word dat natuurlijk een heel lastig verhaal. De meeste mensen van mijn oude klas hebben al hun (een aantal tenminste) boeken besteld. Van andere mensen hoor ik echter dat ik beter kan wachten tot de introductiedag (dat is trouwens 31 augustus, ik begin 5 september) voor ik alles ga aanschaffen. Dus, ik weet het niet meer :'D Dus...

    Wat hebben jullie gedaan of zouden jullie doen?

    x


    El Diablo.

    Wachten. Daarmee heb ik mezelf honderden euro's bespaard. Ik heb echt niet elk studieboek aangeschaft die mijn opleiding aanraadde namelijk. Het was helemaal niet nodig. Elk college vertelt vanzelf wat je nodig hebt, en soms zijn er zelfs dingen op internet te vinden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Trouwens, ik heb afgelopen schooljaar aanbevolen literatuur gekocht en dat raad ik je echt af om te kopen.
    De aanbevolen literatuur heb ik namelijk helemaal niet gebruikt en die heb ik dus vorige maand weer lekker verkocht om er nog iets aan te hebben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."