• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hopps schreef:
    Ik ben bijna drie weken te laat. :'D Not pregnant, dat kan namelijk niet (tenzij het verhaal uit de Bijbel (en ik geloof niet in de Bijbel/God) klopt en ik bezocht ben door een aartsengel, maar die heb ik niet gezien

    Of je bent een prooi geweest van Zeus/Jupiter :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Waititi schreef:
    (...)
    Of je bent een prooi geweest van Zeus/Jupiter :')


    Oh dear. Am I going to give birth to a demi-god? *begint al Moana te zingen*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    Oh dear. Am I going to give birth to a demi-god? *begint al Moana te zingen*

    YES YOU CAN GO THE DISTANCE! *O*
    Your boy/girl will go from zero to hero(in)! w00t

    *sofie out*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan jullie mededelen dat mijn zichzelf aan het ontdoen is van een babykamer. En au. ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Ik kan jullie mededelen dat mijn zichzelf aan het ontdoen is van een babykamer. En au. ):


    Maar hé, je hebt wel geen demi-god in je baarmoeder wonen? :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hopps schreef:
    Ik kan jullie mededelen dat mijn zichzelf aan het ontdoen is van een babykamer. En au. ):

    There there


    Deep inside, I've never felt alive

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar hé, je hebt wel geen demi-god in je baarmoeder wonen? :Y)


    No Maui for me. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat moment dat je denkt dat je doorgelekt, stiekem voelt en tot de conclusie komt dat het zweet is (hoera)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik vind de menstruatiecup heel fijn, maar ik heb straks gym en ik weet niet zo goed wanneer ik m moet vervangen en of ie gym vol gaat houden #stress


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hé even een vraagje tussendoor voor de mensen die aan de pil zitten; werden er testjes bij jullie gedaan voordat jullie een pil voorgeschreven kregen? Want de eerste keer dat ik het probeerde in Nederland kreeg ik gewoon de eerste de beste pil voorgeschreven maar hier in Engeland moesten ze me helemaal meten en wegen en mijn bloeddruk testen en zo.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mendes1998 schreef:
    Dat moment dat je denkt dat je doorgelekt, stiekem voelt en tot de conclusie komt dat het zweet is (hoera)


    Dat eerste is zo benauwd moment, want dan kan het ongemakkelijk worden.


    Physics is awesome

    Kreeg vanmorgen buikpijn in mijn onderbuik en mijn eerste gedachte was, ik ben al ongesteld geweest. Vind een keer binnen vier of vijf weken wel genoeg. Maar ik kreeg ook veel meer trek. Oftewel symptomen van als ik ongesteld word terwijl ik die vlak voor ik ongesteld werd niet had. Volgens mij is mijn lichaam een beetje van slag.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Kreeg vanmorgen buikpijn in mijn onderbuik en mijn eerste gedachte was, ik ben al ongesteld geweest. Vind een keer binnen vier of vijf weken wel genoeg. Maar ik kreeg ook veel meer trek. Oftewel symptomen van als ik ongesteld word terwijl ik die vlak voor ik ongesteld werd niet had. Volgens mij is mijn lichaam een beetje van slag.


    Een keer in de 4 a 5 weken? Vet chill!
    Hier om de week...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wiarda schreef:
    Hé even een vraagje tussendoor voor de mensen die aan de pil zitten; werden er testjes bij jullie gedaan voordat jullie een pil voorgeschreven kregen? Want de eerste keer dat ik het probeerde in Nederland kreeg ik gewoon de eerste de beste pil voorgeschreven maar hier in Engeland moesten ze me helemaal meten en wegen en mijn bloeddruk testen en zo.

    Toen ik net begon werden er wel een aantal vragen gesteld over ziektes (en of die in de familie zaten), en kreeg ik hierna een doosje mee om uit te proberen. Maar ik ben niet gewoon of zoiets dergelijks.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Derks schreef:
    (...)

    Een keer in de 4 a 5 weken? Vet chill!
    Hier om de week...


    Om de week ongesteld? Dat lijkt me heftig. Ik ben redelijk onregelmatig sinds het begin, vooral omdat ik het in het begin niet bij hield of slecht bij hield, wanneer ik het werd. Maar nooit zo vlak achter elkaar.

    Sinds ik het bijhou (maart 2015 op een app) is het langst tussen ongesteld worden 47 dagen. Toen ben ik ook naar de dokter gegaan. Dus meestal zit er ongeveer 30 dagen tussen. Maar dat kan ook altijd minder of meer zijn en dat is soms wel lastig.


    Physics is awesome