• HAPPY BIRTHDAY

    Want het is Inge's verjaardag! (en ik duik op uit het niets om een topic te maken voor haar)
    Inge is geweldig en very funny/punny en ik ben haar dankbaar voor haar bestaan. En dat was genoeg sentimentele dingen, het is tijd voor taart!

    (mensen, hoe doen jullie die fancy color gradient? ik ben echt te lang maar half online geweest)


    (deze taart is voor het 40-jarige huwelijk van kirk en spock en je kunt me van niets anders overtuigen)


    (spock kijkt boos)


    (en hier is een garak meme die ik vond toen ik star trek cake googlede. rare lizardman)


    En ik heb natuurlijk een cadeau die je HIER kunt vinden. Fijne dag!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hee, Inge, jij prachtmens - geniet met volle teugen van je verjaardag (want volgend jaar zal de uitspraak "je bent geen drie maal zeven meer" jammer genoeg van toepassing zijn, dus geniet van je laatste jonge jaar. :Y))! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt, want dat verdien je zonder twijfel! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd Inge!! 🎉🎉🤓


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Gefeliciteerd! *O*

    Krolock schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    16 - 09 - '17

    van harte gefeliciteerd lieve Inge (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    (bloos)(bloos)(bloos)

    Dank je! Die eerste taart is 100% een cadeau van de crew bij hun veertigjarig huwelijksjubileum, dat ben ik volkomen met je eens, en omg?? Garak memes?? Hoewel dit stiekem haast meer een soort Garak motivational poster is. Damn, Garak.

    Maar DANK JE YAY. Ook voor de sentimentele dingen! (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh mijn god, ik vergeet letterlijk alle andere reacties. Ik ben echt net vijf minuten thuis na een autorit van twee uur vanaf een bruiloft, dus ik zit hier in heel fancy kleren bijna in slaap te vallen, dus ik hoop dat dat een goed excuus is. Maar bedankt, mensen!!! 😊😊😊 (Aanschouw mijn poging tot variatie in emoticongebruik.)

    En @ Leah: ik heb die uitdrukking nog nooit gehoord, maar het klinkt als een verrassend onheilspellende rekensom die volledig klopt. En bedankt voor je lieve woorden. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!! ^^


    Stenenlikker

    CONGRATS VANUIT SPANJE INGE 💕


    Heaven is a place that we all have

    Gefeliciteerd Inge!!

    Krolock schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    Krolock schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gelukkige verjaardag Inge!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd Inge!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd!


    i wanna die with you once or twice.