• Truth or Dare

    Omdat al de andere Truth or Dare-topics zijn doodgebloed wil ik ook nog eens proberen van dit op te starten. Het is net zoals het normale spel, maar nu is het gewoon via Quizlet.

    Voorbeeld:

    Topicstarter: Truth or dare?
    Persoon die aan de beurt is: Truth.
    Volgende persoon: Wat is de meest gênante situatie die je hebt meegemaakt?
    Persoon die aan de beurt is: Ik stapte op in het vliegtuig voor mijn eerste vlucht ooit, en toen ik naar mijn zitje wandelde struikelde ik en viel op een heel knappe vrouw. Truth or dare?
    Volgende persoon: Dare...



    Regels:
    ~ Het is belangrijk dat je actief blijft zodra je een reactie plaatst (zo voorkomen we dat een vraag onbeantwoord blijft en het topic stil ligt).
    ~ Als er na 12 uur nog geen reactie is gaan we verder met de volgende.
    ~ Truth vragen moeten niet te extreem zijn.
    ~ Bij dare moet je een beetje haalbare dingen bedenken (voorbeelden: Activeer een poll die de meest random antwoorden bevat - Trek een gek gezicht en plaats hier een foto van - Ga naar een willekeurig profiel en vertel over die keer dat je hamburger op het gezicht van je vriendje belandde - ...)

    Graag ook even je username en (schuil)naam opgeven, en eventuele naamsveranderingen:
    Jens • Galactica
    ... • Dex
    ... • Ahavah
    ... • Adsthetic
    ... • Asgard
    ... • Kowalski
    ... • BirbRon
    ... • Amethyst_
    ... • Chilton
    ... • Eurus
    ... • OperaGhost
    Soofje • Rantipole
    ... • Majime
    Lilly • StormFly
    ... • Gilderoy
    ... • Debbaut
    'Aardappel' • Hermownninny

    So...



    Met dank aan Krolock en Adsthetic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:58 ]

    Truth.

    Oke, Dex, Wat is het meest random ding dat je tegen iemand heb gezegd op Q?


    -

    Uhm, ik heb zo veel random shit gezegd tegen mensen op Q. Ik zou niet kunnen bedenken wat echt het meest randoms was haha.

    Truth or Dare?

    Truuuth

    Als je ooit een fictional crush hebt gehad, wie was je grootste fictional crush?

    Oooh pff. Ik heb er zoveel gehad... en heb er nog steeds veel.
    Of het echt een crushcrush is, idk, maar ik kan er wel om fangirlen. Maar ik vind het dus lastig om er één te kiezen die er bovenuit steekt... :'D
    Bucky dan maar haha.

    Truth or dare?

    Truth ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hmm. Heb je wel eens iemand op Q gehad waar je tegenop keek?

    Veel te lang, dus iemand mag opnieuw ToD vragen.

    Leuk! Mag ik ook meedoen? :3

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 18:14 ]

    Chilton schreef:
    Leuk! Mag ik ook meedoen? :3

    Tuurlijk! Dan vraag ik het maar aan jou.

    Truth or Dare?

    Yay!

    Truth.

    Galactica schreef:
    Veel te lang, dus iemand mag opnieuw ToD vragen.

    Ja sorry, ik had plots voor twee dagen totaal geen wifi meer :x Het spijt me
    Edit: en ook geen bereik voor 4G. Ik was totaal afgesneden van de wereld (':

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 18:56 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Okey...

    Heb je ooit al eens iemand in het openbaar uitgescholden? (Bv. Een verkoper in Burger King, een agent die je een boete wilt geven, een agressieve conducteur, ...) Zo ja, geef details. Zo nee, doe het dan! vertel dan over jouw lievelingsscheldwoord!

    Kowalski schreef:
    (...)
    Ja sorry, ik had plots voor twee dagen totaal geen wifi meer :x Het spijt me
    Edit: en ook geen bereik voor 4G. Ik was totaal afgesneden van de wereld (':

    Geen probleem, je mag nu gewoon weer meedoen hoor ;)