• Truth or Dare

    Omdat al de andere Truth or Dare-topics zijn doodgebloed wil ik ook nog eens proberen van dit op te starten. Het is net zoals het normale spel, maar nu is het gewoon via Quizlet.

    Voorbeeld:

    Topicstarter: Truth or dare?
    Persoon die aan de beurt is: Truth.
    Volgende persoon: Wat is de meest gênante situatie die je hebt meegemaakt?
    Persoon die aan de beurt is: Ik stapte op in het vliegtuig voor mijn eerste vlucht ooit, en toen ik naar mijn zitje wandelde struikelde ik en viel op een heel knappe vrouw. Truth or dare?
    Volgende persoon: Dare...



    Regels:
    ~ Het is belangrijk dat je actief blijft zodra je een reactie plaatst (zo voorkomen we dat een vraag onbeantwoord blijft en het topic stil ligt).
    ~ Als er na 12 uur nog geen reactie is gaan we verder met de volgende.
    ~ Truth vragen moeten niet te extreem zijn.
    ~ Bij dare moet je een beetje haalbare dingen bedenken (voorbeelden: Activeer een poll die de meest random antwoorden bevat - Trek een gek gezicht en plaats hier een foto van - Ga naar een willekeurig profiel en vertel over die keer dat je hamburger op het gezicht van je vriendje belandde - ...)

    Graag ook even je username en (schuil)naam opgeven, en eventuele naamsveranderingen:
    Jens • Galactica
    ... • Dex
    ... • Ahavah
    ... • Adsthetic
    ... • Asgard
    ... • Kowalski
    ... • BirbRon
    ... • Amethyst_
    ... • Chilton
    ... • Eurus
    ... • OperaGhost
    Soofje • Rantipole
    ... • Majime
    Lilly • StormFly
    ... • Gilderoy
    ... • Debbaut
    'Aardappel' • Hermownninny

    So...



    Met dank aan Krolock en Adsthetic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:58 ]

    Galactica schreef:
    Okey...

    Heb je ooit al eens iemand in het openbaar uitgescholden? (Bv. Een verkoper in Burger King, een agent die je een boete wilt geven, een agressieve conducteur, ...) Zo ja, geef details. Zo nee, doe het dan! vertel dan over jouw lievelingsscheldwoord!


    Nee, niet in het openbaar tegen een vreemde. Ik maak me niet zo snel druk. :')
    Mijn favoriete scheldwoord is waarschijnlijk ''shitzooi'', aangezien ik dat scheldwoord het vaakst gebruik. Scheldnamen voor mensen zijn bij mij altijd heel random. Ik kan ineens iets als ''kapotte vis'' uitkramen. Zeggen dat bepaalde mensen onder aan de voedselketen leven is ook iets wat ik regelmatig doe. :')

    Chilton schreef:
    (...)

    Nee, niet in het openbaar tegen een vreemde. Ik maak me niet zo snel druk. :')
    Mijn favoriete scheldwoord is waarschijnlijk ''shitzooi'', aangezien ik dat scheldwoord het vaakst gebruik. Scheldnamen voor mensen zijn bij mij altijd heel random. Ik kan ineens iets als ''kapotte vis'' uitkramen. Zeggen dat bepaalde mensen onder aan de voedselketen leven is ook iets wat ik regelmatig doe. :')


    Prachtig (':

    Nu moet jij de vraag stellen. Bijvoorbeeld aan mij :P

    Ik ben wel Club Brugge - AEK (voetbal) aan het kijken, dus het kan wel enkele minuten duren voordat ik antwoord.

    Galactica, truth or dare?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Dare I think

    Lees drie hoofdstukken van een willekeurig verhaal en laat een lieve, welgemeende reactie achter :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nice! :)
    Dare


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Nice! :)
    Dare


    Oké. Stuur naar een willekeurige online Q-user (liefst een bemiddelaar of moderator, hun reactie is anders dan die van gewone users :P) dat jouw schildpad gisterenavond is weggelopen van huis, na een ruzie. Ze is al vaker weggelopen en je bent bang dat er iets ernstigs gaat gebeuren. Je vraagt of hij/zij haar gezien heeft.

    Galactica schreef:
    (...)

    Oké. Stuur naar een willekeurige online Q-user (liefst een bemiddelaar of moderator, hun reactie is anders dan die van gewone users :P) dat jouw schildpad gisterenavond is weggelopen van huis, na een ruzie. Ze is al vaker weggelopen en je bent bang dat er iets ernstigs gaat gebeuren. Je vraagt of hij/zij haar gezien heeft.


    Hahaha :')

    Gedaan, maar ik heb nog geen antwoord :')


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Gedaan, maar ik heb nog geen antwoord :')


    Naar wie?

    Naar Tad!
    Ze reageerde later nog:

    "Ik heb toevallig een schildpad gevonden! Heb om verder ongemak te voorkomen maar wat maatregelen genomen (;"

    En toen:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2017 - 11:44 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Naar Tad!
    Ze reageerde later nog:

    "Ik heb toevallig een schildpad gevonden! Heb om verder ongemak te voorkomen maar wat maatregelen genomen (;"

    En toen:


    HAHAHA geweldig (':

    [ bericht aangepast op 18 aug 2017 - 11:55 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Asgard schreef:
    Naar Tad!
    Ze reageerde later nog:

    "Ik heb toevallig een schildpad gevonden! Heb om verder ongemak te voorkomen maar wat maatregelen genomen (;"

    En toen:



    Prachtig!!!