• So hey!
    Voorheen gebruikte ik altijd een simpele, klassieke schoolagenda. Daarna ging ik over op een notitieboekje dat echt niet overzichtelijk was. Vervolgens kwam mijn roze (maar gepimpte) huishoudagenda in mijn leven. En nu heb ik een bullet journal gekocht!
    Het kriebelde altijd al om een bujo te kopen, maar ik was altijd bang dat ik het snel voor gezien zou houden. Niet creatief genoeg, weet je wel, dat soort excuses. Maar nu ga ik mezelf dwingen om ermee te werken. Mijn roze agenda, die nu nog in gebruik is, biedt toch niet genoeg ruimte om mijn eigen plannen te maken en om overzichtelijk te houden wat ik nu eigenlijk voor school moet doen. Mijn bujo wordt dus gewoon mijn agenda, eigenlijk, met meer ruimte voor notities.
    Ik heb er nu nog niet in geschreven - het prijsstickertje zit er zelfs nog op - maar ik ben nu ideeën aan het opdoen en pinterest enzo aan het bekijken. Ik ben stiekem een beetje bang om te beginnen lol.
    Wie heeft er ervaring met bullet journals, wie heeft tips en wie was net als ik te schijterig om eraan te beginnen?


    oi, suzy

    Polar schreef:
    Oké, oké, jullie hebben me overgehaald. Ik heb alle foto's (ook in Inges topic) maar eens doorgekeken en hier ben ik dan, de Bujo-newbie!
    Morgen zal ik maar eens wat foto'tjes dumpen. Hopen dat jullie me even flink kunnen behouden voor grote fouten ^^

    Wanneer komen de foto's :Y)

    Wie nog niet overtuigd is: aanschouw mijn lijst van voordelen.

    Waarom je een bullet journalist moet worden!


    oi, suzy

    Ik heb zelf een agenda gekocht voor komend academiejaar, maar ik zou er eigenlijk ook wel eentje willen beginnen. Ik heb enkel een grote vraag, dat zit me namelijk dwars:
    Hoe vinden jullie in godsnaam tijd hiervoor? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is nu vakantie :') Daarom heb ik tijd. Also, ik neem bewust een jaar studievertraging en heb daardoor iets meer tijd doordeweeks, om bij te komen én om dus dit soort ontspannende dingen te doen.


    oi, suzy

    Ik ga waarschijnlijk ook eens beginnen.


    Heaven is a place that we all have

    Jure schreef:
    Het is nu vakantie :') Daarom heb ik tijd. Also, ik neem bewust een jaar studievertraging en heb daardoor iets meer tijd doordeweeks, om bij te komen én om dus dit soort ontspannende dingen te doen.


    Damn. Die luxe heb ik niet ☹️


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    Damn. Die luxe heb ik niet ☹️

    Die 'luxe' komt door mijn autisme, so don't be jealous (cat)


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Wanneer komen de foto's :Y)

    Wie nog niet overtuigd is: aanschouw mijn lijst van voordelen.

    Waarom je een bullet journalist moet worden!


    Oeps, ik ben nog niet verder gegaan, want ik was op vakantie, maar over een uurtje kom ik weer thuis (van vakantie) en dan ben ik van plan om eventjes te gaan kliederen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jure schreef:
    (...)
    Die 'luxe' komt door mijn autisme, so don't be jealous (cat)


    Sorry, dat was niet zo bedoeld.
    Maar ik heb zelfs geen vakantie, dus 😅


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    Sorry, dat was niet zo bedoeld.
    Maar ik heb zelfs geen vakantie, dus 😅

    Elke avond (of ochtend) een kwartiertje minder tv/youtube/instagram/facebook/twitter/snapchat kijken. Het werkt rustgevend, je ogen kijken niet naar een scherm en de wereld gaat ook wel verder zonder dat je tv of social media bijhoud.

    Ik was laatst aan het denken om zo'n groep op Facebook te maken over Bullet Journaling waar je dus lid kan worden. Maar zou hier animo voor zijn?


    16 - 09 - '17

    Het is in Nederland nog niet zo populair... ik weet het niet.


    oi, suzy

    Ligt er natuurlijk helemaal aan wat er in die groep besproken wordt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Devitt schreef:
    Ik was laatst aan het denken om zo'n groep op Facebook te maken over Bullet Journaling waar je dus lid kan worden. Maar zou hier animo voor zijn?


    Dit is wel leuk , met mooie inspiratieposts en plan with me filmpjes. Als je wilt zou ik ook wel foto's en een plan with me filmpje kunnen maken. Ik ben zelf een groot fan van de bullet journal en wordt er erg blij van.


    Firm believer of all that is magic

    Devitt schreef:
    Ik was laatst aan het denken om zo'n groep op Facebook te maken over Bullet Journaling waar je dus lid kan worden. Maar zou hier animo voor zijn?


    Er zijn al een paar actieve groepen voor, maar wanneer je 'm aanmaakt zal ik zeker joinen..
    Ik heb mijn bujo nu 2 weken, maar ga hem pas in januari gebruiken, omdat ik dacht dat het veel meer werk was en ik dus al wat pagina's op voorhand l wilde tekenen.. Nu heb ik daar best wel spijt van, maarja..

    Ik zal straks n foto plaatsen ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Devitt schreef:
    Ik was laatst aan het denken om zo'n groep op Facebook te maken over Bullet Journaling waar je dus lid kan worden. Maar zou hier animo voor zijn?

    Ik heb daar een app voor: Journal amimo for bullet fans. (Ik gebruik zelf sinds een week een andere amimo en kwam die bullet journals amimo daar ook tegen.)

    Ik had vorig jaar een huishoudagenda, echt een hele goede. Maar ik gebruik voor al mijn afspraken mijn Google agenda. Dat komt gezien ik die van het werk op mijn gsm heb staan en dan heb ik mijn eigen Google agenda dan ook maar intensief gaan gebruiken. Sinds een jaar heb ik ook de Google agenda van mijn kayaclub in mijn gsm staan en dat vind ik zo overzichtelijk!
    En omdat het stom was om én een papieren agenda én een uiterst geweldige online agenda te hebben, is de papieren agenda op de achtergrond geschoven. Terwijl ik mijn papieren agenda echt geweldig vond. Want daar stonden ook allerlei tips & tricks in om schoon te maken enzo. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury