• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    oh wow what did I just doo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sad


    Mhm?

    IT DOESN'T MATTER WHAT I DID
    JUST LET IT HAPPEN



    🙌


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien is schrijven gewoon niks voor mij en moet ik opzoek naar een nieuwe passie :c


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    philocaly schreef:
    Misschien is schrijven gewoon niks voor mij en moet ik opzoek naar een nieuwe passie :c

    Noh, ik weet niet wat je dwars zit, but don't give up!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2017 - 20:20 ]

    Teeeeeeeeering, ik ben gewoon bijna terug in Belgenland


    Heaven is a place that we all have

    t e x t
    m e


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Stage; Je bent niet flexibel genoeg!
    Nieuwe baan: Dank voor je flexibiliteit!

    Stage; mocht je je baan kwijtraken, hoef je hier nooit meer terug te komen
    Nieuwe baan: Iedereen is heel erg blij met je, je doet het super goed

    Op het moment nog invalkracht maar ze zijn nu al bezig met een vaste plek voor me begin oktober :')
    Aan wie ligt het.... Ben zo blij dat ik deze stap genomen heb


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    How can something so nice make you feel so shitty. D:


    The truth is out there.

    Ik ben zo self-destructive met mijn Facebook. Wanneer ik iemand niet meer spreek, verwijder ik ze uit mijn vriendenlijst. Het is echt zo onnodig, maar het voelt op de een of andere manier heel goed om tijdens deze periode van mijn leven banden te verbreken met mensen die ik eigenlijk niet meer 'ken'. Ze zullen mij over een paar maanden ook niet meer kennen zoals ik was, dus doei.


    Caution first, always.

    Omg nooo oke ik keek dus de Death Note film met mn ouders en hij is oke als je de anime niet hebt gezien, al is het einde poep, maar hij valt echt zo hard tegen als je wel de anime hebt gezien.
    Ik wou dat mn ouders anime keken lol. Dan zou ik ze echt introduceren aan Death Note. :')

    Mercer schreef:
    Ik ben zo self-destructive met mijn Facebook. Wanneer ik iemand niet meer spreek, verwijder ik ze uit mijn vriendenlijst. Het is echt zo onnodig, maar het voelt op de een of andere manier heel goed om tijdens deze periode van mijn leven banden te verbreken met mensen die ik eigenlijk niet meer 'ken'. Ze zullen mij over een paar maanden ook niet meer kennen zoals ik was, dus doei.


    Zou ik ook moeten doen. :W


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mercer schreef:
    Ik ben zo self-destructive met mijn Facebook. Wanneer ik iemand niet meer spreek, verwijder ik ze uit mijn vriendenlijst. Het is echt zo onnodig, maar het voelt op de een of andere manier heel goed om tijdens deze periode van mijn leven banden te verbreken met mensen die ik eigenlijk niet meer 'ken'. Ze zullen mij over een paar maanden ook niet meer kennen zoals ik was, dus doei.

    Dit moet ik ook echt doen. Maar telkens lukt het me niet of zo want ik weet niet waar ik de grens moet trekken.

    Sempre schreef:
    (...)

    Zou ik ook moeten doen. :W

    You'll probably feel better, gek genoeg. :')


    Caution first, always.

    oke gaat hij me laten zitten or nah



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys