• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik durf nog niet teveel te hopen, maar volgens mij ging het best goed. _O_


    Smile. You're beautiful. <3


    [rant on]

    Oké ik ben echt even heel erg pissed nu. Mijn zus, leuk dat ze langskomt terwijl ik op het huis van mijn ouders pas, maar ze breekt de hele tent af hier. Ik moet per se eten wat zij eet, terwijl zij super druk is met diëten en dat het laatste is waar mijn hoofd nu naar staat, en dat zou ik prima vinden als ik er niet zowat ziek van zou worden. "Hier krijg je geheid geen last van je darmen van" Nou verklaar dan maar eens waarom ik sinds jij hier bent, alle ellende is begonnen en ik loop met vreselijke krampen in mijn buik. Daarbij, prima dat je kookt, maar ruim dan ten minste even verpakkingen op. Je slokt de hele dag al mijn energie op, door continu mij tegen de haren in te strijken, om 's avonds te zeggen "ik ga naar bed, want ik ben echt super moe" om mij vervolgens met alle shit achter te laten; een aanrecht vol afwas, lege verpakkingen, een smerig fornuis - wat ik mag schoonmaken vanwege al het ongedierte wat er op af kan komen - en een hond die uit moet terwijl ik ook gewoon moe ben door met name jou.

    URGH!
    Ik ben het zat om jouw shit op te moeten ruimen terwijl jij er eten van kookt waar ik fucking ziek van word. FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU! Oh ja en als mijn ouders thuiskomen en zien dat het hier een bende is, doordat jij gewoon geen fuck doet hier, is het ook nog eens mijn fucking schuld, want jij hoorde hier niet eens te zijn!


    Dit soort situaties halen echt het vreselijkste in mij naar boven.



    [rant off]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2017 - 16:16 ]


    26 - 02 - '16

    Nou dit verklaard wel alles. Ik voel me alleen zo stom nu, dat ik dit niet door heb gehad. Man wat doet het pijn.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik kan het niet meer, ik kan het gewoon écht niet meer. Het lukt me niet.
    Kleine dingen zoals deze doen me al zo ontzettend veel pijn.


    i wanna die with you once or twice.

    Hm, wat zijn leuke dingen om te doen/eten/ter decoratie van een gemaskerd feest?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    All memory of you will disappear.
    And just this once, I'm not scared to forget.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Best wel teleurgesteld nu... :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Die stomme telefoon-winkel-meneer heeft mijn verdronken iPhone al sinds maandag en ik heb nogsteeds niks gehoord. Dude, hoe moeilijk is het om te zeggen dat ik een nieuwe moet kopen? Daar heb je geen 5 dagen voor nodig??


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het verbaast me dat er nog geen Q-topic is over het feit dat Plop terugkomt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ajaj


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben m'n leven atm zo beu dat ik vanavond ga drinken totdat ik van voor niet meer weet of ik van achteren leef.


    Nou, ik ben benieuwd...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik wilde dat ik dit gevoel kon houden voor als het slecht gaat.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Verkleurd schreef:
    Hm, wat zijn leuke dingen om te doen/eten/ter decoratie van een gemaskerd feest?


    Maskers (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2017 - 18:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke, mijn iPhone is officieel overleden. Ookal zag ik het aankomen, doet het best wel veel pijn.


    There are poems inside of you that paper can't handle