• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaaaaah.


    26 - 02 - '16

    Ik voel me echt enorm kut holy shit :W

    maarheyikkantenminstevandaagzonderangstdatiemandhetopmerktmijnbinderdragensoimgood


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke maar welke username moet ik nou nemen..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Festivals: leuk.
    Bepalen welke kleding je meeneemt naar het festival: niet leuk.


    Falling asleep at five while being tired af and probably having PMS is such a bad combination lol.

    Crying isn't cutting, so that's a step forward I guess.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2017 - 13:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Got roses again. Gah so sweet. I can't even.


    The truth is out there.

    It's disgusting how you tell everyone around you the same sweet story about what they mean to you in their 'special' way.


    Ik was altijd jaloers op Harry Potter dat hij met slangen kon praten, maar turns out dat ik mijn hele schoolcarrière al omga en praat met snakes, haha Harry Potter eat your heart out want deze boy heeft net de eerste stap gezet naar een Hogwarts brief, zelfs al probeert hij hartpijn te verbergen met slappe en slechte humor hahaha yolo het leven is raar en mijn leven is een teringzooi


    Heaven is a place that we all have

    De politicus legde uit goede herinneringen te hebben aan een tekst die hij lang geleden voor zijn examen moest ontleden. Hierin stond de zin: 'then Belinda smiled and all the world was gay'. "Ik zag bij die zin een prachtig beeld voor mij. Maar toen besloten de homo’s: kom, wij eigenen ons dat woord toe!"

    asdfjklv eens in de zoveel tijd bereiken homofobische politici dat punt waarop ze zichzelf lijken te parodieëren omfg dit is oprecht kunst

    dezelfde politicus beloofde volgens nu.nl "achterwaarts te voet van Burke naar Brisbane gaan lopen, een route van zo’n tweeduizend kilometer" als zijn claim dat er geen enkele homo in zijn kiesdistrict woonde onwaar zou blijken te zijn, waarop een talkshowhost voorstelde om Grindr te installeren om die bewering te testen en holy shit. holy shit mensen ik hoop dat hij goede achteruitwandelschoenen heeft, die arme, wartaal uitslaande man


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké. Done. En nu Star Wars kijken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paydaaaaaaaay!


    -

    Wanneer je alleen even wat stenen komt kopen voor in de tuin, en er twee knappe mannen komen helpen. Wat vervelend nou.

    I stole the cookies and I regret nothing


    Mhm?

    Epine schreef:
    I stole the cookies and I regret nothing




    KAZOUUUU


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys