• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    oh wow he actually called


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I'm such a failure


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Wauw ik baal er echt van ofzo.

    This can go on the list of most awkward dinners.


    She's imperfect but she tries

    Nope, ik ben nog steeds geen fan van uitgaan. Ik stink nu enorm naar wiet, bier en sigaretten en er werd in mijn oren geschreeuwd door dronken mensen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    If this anxiety would stop for once, that'd be great.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Some people...


    16 - 09 - '17

    'Deadnaming', oh mijn god..


    Caution first, always.

    Wow wow wow wat

    Ik kijk teen wolf al een eeuw niet meer maar, um, spoilers, denk ik.

    Oké dus als ik het goed begrijp, is jackson nu met ethan samen, die ene helft van die tweeling, terwijl jacksons beste vriend danny een paar seizoenen geleden nog een relatie had met precies die ethan tot danny spoorloos van de seriebodem verdween min of meer, wat overigens eerder al ook gebeurde met jackson vlak nadat lydia hem had gered van een kanima vloek ding door ~ware liefde~, maar nu is lydia samen met stiles terwijl stiles juist het personage is waarvan al SEIZOENEN lang wordt gehint dat hij hartstikke bi is zonder dat ze ooit echt iets bevestigen? (wat de vriendelijke manier is om het te zeggen want de andere manier is dat ze al sinds het begin van de serie keihard aan het queerbaiten zijn met stiles en stiles/derek.) niet dat hij niet nog steeds perfect bi kan zijn als hij met lydia samen is maar ik ben zo in de war want al deze personages behalve lydia zaten niet eens meer in de serie een jaar of zo geleden en het lijkt alsof inmiddels iedereen Volgens Officiële Canon (tm) gay of bi is BEHALVE stiles of derek omg


    + Ik zou echt moeten douchen want ik ruik enorm naar chloor, maar ik heb geen ziiiiin.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga nooit stoppen met huilen om het feit dat Noctis tien jaar later plotseling zo damn veel op Regis lijkt


    Caution first, always.

    Ughhh mn rug doet zo pijn sos help ik moet echt overgeven van de pijn. Ik wil slapen urgjdjsjsjsjsnhz.


    The truth is out there.

    I'm home and alive

    ik heb zonet op het podium een slow gedanst met de dj bc hij pikte me uit het publiek en vroeg het wtffff

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 3:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rip overdrie uur moet ik gaan werken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wtff drie uur slaap is lit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké Jip oké Jip vandaag nog DRIE uur werken en dan ben je klaar, dat is alles, DRIE uur en dan kan je naar het centrum fietsen en van het zonnetje genieten en je laptop meenemen en een beetje gaan schrijven en chillen en dan vanavond een pizza of zo, of je kan gewoon weer terug je bed in en jezelf zielig gaan vinden en zo, maar tot die tijd, nog even DRIE UURTJES rondhobbelen met een peuter, kan niet zo erg zijn toch


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.