• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Yoshioka schreef:
    (...)
    Ik heb vandaag een neuspiercing laten zetten ^^ ;


    Ahh, heel nice!


    Caution first, always.

    Mercer schreef:
    (...)
    Ahh, heel nice!

    thaaaaanks! Ik ben er ook wel echt heel heel heel blij mee tbh haha!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dammm, waarom moet ik morgen weer werken, was net zo gewend geraakt aan mijn vakantie!! :(


    Do I look like Mother Teresa?

    Yoshioka schreef:
    (...)
    Ik heb vandaag een neuspiercing laten zetten ^^ ;



    Nice! Staat je goed ^^


    26 - 02 - '16

    Het voelt alsof mijn hele leven gaat veranderen als ik 18 word, maar volgens mij valt dat allemaal wel mee.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb zo damn veel games klaarliggen, maar Persona 5 duurt echt 6000 uur :W


    Caution first, always.

    Oke nu ik lig doet mn piercing echt pijn wtf ; /


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom ben ik zo raar en wat is er mis met mij?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    summary van mijn uitgangsleven

    eenzaam ronddolen
    en random mensen leren kennen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Verdomme, ik kom gewoon driekwartier te laat op mijn eerste werkdag...


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik weet niet eens meer waarvoor ik aftel. Waarschijnlijk zit ik hier langer dan tot dinsdag.


    i wanna die with you once or twice.

    IK HEB VOOR HET EERST EEN PUGAFBEELDING ZELF GEMAAKT WOEH TE VINDEN OP m'n profiel lol


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    IK HEB VOOR HET EERST EEN PUGAFBEELDING ZELF GEMAAKT WOEH TE VINDEN OP m'n profiel lol



    26 - 02 - '16

    Als ik nog één keer iets hoor over Snake Taylor Swift haar nieuwe lied, dan gooi ik iemand van de trap. En uiteindelijk gaan er zoveel mensen onderaan de trap liggen dat ik er niemand van af kan gooien, omdat ze dan vallen op de mensenhoop die nu fungeert als trap wat zeer zielig is voor de mensen helemaal van onder omdat er dan steeds meer gewicht valt op hun waardoor ze uiteindelijk gaan breken onder al deze druk, net zoals ik mentaal ga breken als ik nog één keer iets hoor over die pretentieuze boa.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 11:25 ]


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    Als ik nog één keer iets hoor over Snake Taylor Swift haar nieuwe lied, dan gooi ik iemand van de trap. En uiteindelijk gaan er zoveel mensen onderaan de trap liggen dat ik er niemand van af kan gooien, omdat ze dan vallen op de mensenhoop die nu fungeert als trap wat zeer zielig is voor de mensen helemaal van onder omdat er dan steeds meer gewicht valt op hun waardoor ze uiteindelijk gaan breken onder al deze druk, net zoals ik mentaal ga breken als ik nog één keer iets hoor over die pretentieuze boa.


    What whaat? Wat is er deze keer met haar? Ik weet enkel dat ze toen een rechtszaak heeft aangespannen, en gewonnen, doordat iemand aan haar zat terwijl ze dat niet wilde. What did she do? D:

    Oh en ze heeft iedere keer een andere partner of zo. Ze heeft ook al gebroken met Calvin Harris(?!)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 11:27 ]


    26 - 02 - '16