• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Are you fucking kidding me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Broughton schreef:
    (...)

    What whaat? Wat is er deze keer met haar? Ik weet enkel dat ze toen een rechtszaak heeft aangespannen, en gewonnen, doordat iemand aan haar zat terwijl ze dat niet wilde. What did she do? D:

    Oh en ze heeft iedere keer een andere partner of zo. Ze heeft ook al gebroken met Calvin Harris(?!)

    She moves quick. The scumhoe that she is. Sorry not sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die Taylor een serpent vind :')

    // Ik wil een button met 'hoi, ik ben extreem introvert, laat me maar gewoon met rust' ipv dat ik op mn eerste stagedag dertig mensen moet ontmoeten, me dertig keer moet voorstellen, dertig keer een hand moet schudden en sorry, maar dat is gewoon teveel voor me.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ohja, en twitter mag van mijn part echt de rambam krijgen. Elke keer die kutmeldingen met 'die en die vind dit leuk' waardoor nu de hele game of thrones finale voor me gespoild is. Echt. Waarom denkt social media het me interesseert wat andere mensen allemaal liken in hun vrije tijd? Idgaf.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb ook geen hoge pet van Swift op, hoor. Mijn respect heeft ze niet meer. Iedere keer een andere partner en dan diegene publiekelijk vernederen na de breuk, met een liedje dat obviously over d'r ex gaat. Ik dacht echter dat die rechtszaak het laatste is wat gebeurde, maar ja, ik leef een beetje onder een steen wat het nieuws betreft D:


    26 - 02 - '16

    ^ Ik dacht ook die rechtzaak hoor, en dat gezeur tussen Perry en Swift. Vind ze allebei vreselijk, en dat nummer Swish Swish is wel heel laag maargoed :') Swift heeft toch ook ooit fans aangeklaagd die handgemaakte merchandise verkochten?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik weet gewoon dat ik te oud voor Q aan het worden ben en er zijn zo veel dingen waar ik me mild aan erger hier maar het zit zo in mijn systeem dat zelfs wanneer ik probeer te verdwijnen ik automatisch weer quizlet.nl intik als ik niet weet waar ik naartoe wil surfen en het is zo fucking frustrerend

    Waarom is zelf-bannen geen optie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik weet gewoon dat ik te oud voor Q aan het worden ben en er zijn zo veel dingen waar ik me mild aan erger hier maar het zit zo in mijn systeem dat zelfs wanneer ik probeer te verdwijnen ik automatisch weer quizlet.nl intik als ik niet weet waar ik naartoe wil surfen en het is zo fucking frustrerend

    Waarom is zelf-bannen geen optie


    Ik begrijp je, maar ik heb me erbij neergelegd nu. Plus, ik ben gaan nadenken: wie bepaald dat je te oud bent voor Q? Ik ben 21, dus al ouder dan jij en ook ik ben niet de oudste op deze site. Natuurlijk is het niet altijd allemaal perfect hier, maar als jij je vermaakt met schrijven/lezen/rondneuzen op het forum, waarom zou je dat dan niet meer mogen doen - puur omdat je volwassener aan het worden bent?

    Absoluut niet aanvallend bedoeld, natuurlijk. Ik zou het alleen jammer vinden als je jezelf puur om die reden van Quizlet verwijdert. Het feit dat je hier namelijk toch steeds terug komt, laat misschien wel merken dat je eigenlijk nog helemaal geen afscheid wil nemen. (bloos)


    everything, in time

    Kinda just wanna go to Utrecht and take the train towards my friends but I can't and ugh 😕


    — Inner peace, it's hard to find. —

    BridgetJones schreef:
    ^ Ik dacht ook die rechtzaak hoor, en dat gezeur tussen Perry en Swift. Vind ze allebei vreselijk, en dat nummer Swish Swish is wel heel laag maargoed :') Swift heeft toch ook ooit fans aangeklaagd die handgemaakte merchandise verkochten?

    Gezeur tussen Perry en Swift? Huh. Waarover?


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    (...)
    Gezeur tussen Perry en Swift? Huh. Waarover?


    Wat ik er van mee krijg, ging het ongeveer zo:
    Perry had een paar achtergronddansers die vroegen of ze met Swift mee op tournee mochten. Toen heeft Perry gezegd dat dat gewoon kon, maar dat ze naar het contract moest kijken omdat Perry ook weer op tournee ging een jaar later. Dus na een jaar wilde de dansers met Perry mee en toen heeft Swift ze ontslagen, en verder snap ik er ook geen zak van. Ohja, toen heeft Swift het nummer Bad Blood over Perry gemaakt en toen is het een beetje geëscaleerd.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben best sip en daar heb ik geen enkele reden voor, maar ik ben gewoon een raar mens dat enkel blij, onzeker, sip en verward kent en verder is het allemaal een combinatie van die vier shoot me please

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 13:07 ]


    Heaven is a place that we all have

    I cant take this anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De ijswinkel had tompouce ijs en raad wie er 3 bolletjes van heeft gehaald????


    — Inner peace, it's hard to find. —