• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Hahaha, dat moment dat je een hele rij zuigzoenen op je nek hebt zitten nadat je ouders weten dat je lief is blijven slapen. Oh, en het moment dat morgen je familie langskomt op visite, en ze hebben pas gehoord dat je een lief hebt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zucht.


    The truth is out there.

    Mercer schreef:
    Ik ga nooit stoppen met huilen om het feit dat Noctis tien jaar later plotseling zo damn veel op Regis lijkt


    s a m e


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Euhm... ja... welcome back, dear feelings I wish I didn't have;it has been exactly 13 hours without you.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet echt even wat eten ffs


    26 - 02 - '16

    I'll never be able to listen to Kodaline anymore without crying like a baby. Great


    She's imperfect but she tries

    Okay, dit is zo veel gedoe dat ik liever gewoon thuisblijf als iedereen ineens andere plannen maakt op een dag dat we iets met z'n allen zouden doen... :W


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    De eerste week dat ik langer kan uitslapen dan 8u 's ochtends, lol. Ik merk het. Misschien moet ik eens opstaan.


    Mhm?

    I've got the best friends in the whole damn world. <3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ugh welke schooltas zal ik bestellen. Deze is mooi en stevig, maar deze vind ik stiekem net iets mooier, maar heeft magneten als sluitingen dus is iets minder 'veilig'. Hmm.

    Ah ik voel me zo niet sociaal vandaag - of eigenlijk de hele vakantie al lol. En nu heb ik vanmiddag een verjaardag en kijk ik er een beetje tegenop. Ik moet me echt weer even mengen onder mijn eigen soort aka mensen haha.

    Ik moet echt echt echt weer in beweging komen, jeetje


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OperaGhost schreef:
    Ugh welke schooltas zal ik bestellen. Deze is mooi en stevig, maar deze vind ik stiekem net iets mooier, maar heeft magneten als sluitingen dus is iets minder 'veilig'. Hmm.

    Ah ik voel me zo niet sociaal vandaag - of eigenlijk de hele vakantie al lol. En nu heb ik vanmiddag een verjaardag en kijk ik er een beetje tegenop. Ik moet me echt weer even mengen onder mijn eigen soort aka mensen haha.


    De tweede want ik heb hetzelfde model en goals en ze zijn ook gewoon stevig snapje


    Heaven is a place that we all have

    OperaGhost schreef:
    Ugh welke schooltas zal ik bestellen. Deze is mooi en stevig, maar deze vind ik stiekem net iets mooier, maar heeft magneten als sluitingen dus is iets minder 'veilig'. Hmm.

    Ah ik voel me zo niet sociaal vandaag - of eigenlijk de hele vakantie al lol. En nu heb ik vanmiddag een verjaardag en kijk ik er een beetje tegenop. Ik moet me echt weer even mengen onder mijn eigen soort aka mensen haha.


    Bij de beschrijving staat dat degene die je net wat mooier vindt ook een trekkoord heeft als afsluiting! Ik heb ongeveer zo'n zelfde rugzak gekocht een paar weken terug en ben er heel blij mee. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Het is zo rustig en het is zoo fijn.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik durf alleen geen eten te koken voor iemand anders oeps. Stel dat ik het verpest ofzo. (cat)


    i wanna die with you once or twice.