• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i'm lost atm really i don't know what to do

    maybe yea maybe i'll go


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OperaGhost schreef:
    ^ Ugh mensen hierboven, ik wil jullie zo graag individueel een knuffel geven met bijpassende opbeurende woorden. No sun without a little rain.

    Mijn PB staat open als je frustraties kwijt wilt!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whiskey, cheetos en stranger things herkijken. Ik hen wel wat zelfcare nodig want jezus voel ik me kut.


    The truth is out there.

    ik moet mezelf tegenhouden voordat ik dingen ga doen waarvan ik spijt ga krijgen :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    benjamin clementine is litteraly de beste artiest die ik ooit gehoord heb


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    volgens mij ben ik echt helemaal op

    wat is dit


    ik heb echt iemand nodig die me een knuffel wilt geven of met me wilt praten because i can't do this


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    volgens mij ben ik echt helemaal op

    wat is dit


    ik heb echt iemand nodig die me een knuffel wilt geven of met me wilt praten because i can't do this


    ik weet dat typen en praten niet hetzelfde is, maar je hebt mijn nummer, dus je mag altijd bellen <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sunfyre schreef:
    benjamin clementine is litteraly de beste artiest die ik ooit gehoord heb


    Preach, sistah! *O*

    Nou oké, de beste is hij niet naar mijn mening, maar hij is zeker wel een extreem goede artiest!


    everything, in time

    soms is een van je beste vriendinnen bellen echt geen slecht idee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sunfyre schreef:
    (...)

    ik weet dat typen en praten niet hetzelfde is, maar je hebt mijn nummer, dus je mag altijd bellen <3


    dankjewel <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga zo voor het eerst uit, spannund


    There are poems inside of you that paper can't handle

    I want people to care, but I also want to be left alone. Girl, make up your mind.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    my bad


    She's imperfect but she tries

    Ik word hier echt chagrijnig van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De laatste tijd ben ik bang voor alles waar je bang voor kan zijn en meer. Ook ben ik de godganse dag moe, ook al doe ik amper iets. Wtf is wrong with me? ):


    26 - 02 - '16