• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I just want to be loved.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom is het zo moeilijk om een leuke love song te vinden dat gaat over het ontmoeten van een nieuw iemand?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lekker dan... word je geblokkeerd in een Facebookgroep waar je lid was. Krijg je niet eens een reden en moet je er via via achter komen dat je dus geblokkeerd bent. Wtf heb ik fout gedaan, mens?!


    16 - 09 - '17

    Oke waarom zeg ik altijd naar iedereen dat ik nog niet oud genoeg ben om je weet wel legitiem verliefd te worden en dat het waarschijnlijk gewoon een crush is maar dit kan toch geen crush zijn like ik hou van d'r lmao adnane fix je alles


    Heaven is a place that we all have

    ooohh wtf kben me een scheile gast me liefdesverdriet aant chatten en het is nie gemakkelijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lance voice: Pew pew pew.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    oh blijkbaar ben ik met twee jongens aan het praten


    disturbing


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    It's been 2 minutes since I saw I have a notification from messenger. I still am afraid to open messenger, I might just ignore the notification for the rest of my life


    We've lived in the shadows for far too long.

    wtf dit is het meest belachelijke gesprek ooit HAHHAHA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    So, great, I overcame my writersblock. But WHY just WHY do I have the will to write a story when my vacation literally just ended.
    I doom myself, just for fun.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    'Ik wist dat gij het was en jij wist dat ik het ben'

    go home u drunk boii


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden... :/


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn ouders waren wat lang weg. Ze zijn naar Frankrijk gegaan om zeep te halen.


    Caution first, always.

    Mercer schreef:
    Mijn ouders waren wat lang weg. Ze zijn naar Frankrijk gegaan om zeep te halen.




    is het niet die ene zeep die we in brugge hadden gezien


    I'll see you on the dark side of the moon

    Levitan schreef:
    (...)


    is het niet die ene zeep die we in brugge hadden gezien

    HAHA ze is teruggegaan om meer te halen. Nee, maar wtf wtf?


    Caution first, always.