• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Oh dat is... best tragisch. Tanner's gonna hate that :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tulua schreef:
    (...)

    Yeap! Woorden zullen niet zoveel indruk maken bij Harper, maar zodra je te dicht in haar personal space komt, dan heb je een probleem muhahahah
    I'm almost done!!! YEAAAH GO ME xD


    Hmn, Malin is geen vechtersbaasje, of iets in die trant. Het zal eerder een opstapeling zijn van Harper's houding die haar een opmerking doen laten maken wanneer ze er even genoeg van heeft.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Whahahah, Obeah xD

    Ja, daar zie Malin dan idd wel voor aan nog even snel haar rol doorgelezen hihi
    Maar ik denk niet dat Tanner daar veel mee van zal krijgen. Ik bedoel, Malin lijkt me niet het typje dat over zulke dingen zal gaan zeuren en Harper al helemaal niet. Zij rookt even een jointje en alles is weer best :Y)


    I have seen my own sun darkened

    Ik heb Celeste ook nog wel voor Harper. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Tulua schreef:
    Whahahah, Obeah xD

    Ja, daar zie Malin dan idd wel voor aan nog even snel haar rol doorgelezen hihi
    Maar ik denk niet dat Tanner daar veel mee van zal krijgen. Ik bedoel, Malin lijkt me niet het typje dat over zulke dingen zal gaan zeuren en Harper al helemaal niet. Zij rookt even een jointje en alles is weer best :Y)


    Nah, Malin gaat daar inderdaad niet over klagen, al helemaal niet tegenover Tanner want ze wil hem niet in een lastig pakket brengen hiermee. Als het haar teveel is gooit ze dat er gewoon tegen Harper uit en wellicht dat het dan even botst.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    GreenIight schreef:
    Ik heb Celeste ook nog wel voor Harper. ;3


    U got somethin in mind?
    Remember, Roman en Harper zijn Best Buddies :Y)


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    (...)

    U got somethin in mind?
    Remember, Roman en Harper zijn Best Buddies :Y)


    Hmm dan misschien dat ze vrij 'neutraal' zijn tegenover elkaar. Wel met elkaar praten wanneer ze elkaar tegen komen, maar niet perse buiten school of feestjes met elkaar af zouden spreken.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Dus, het idee dat Roman en Cel dan een "koppel" zijn, ipv Parker en Cel gaat dan ook door, neem ik aan?

    Wat vinden jullie dan best voor Parker; scheidsrechter of cockblocker?
    Die laatste vind ik iets minder, want zowel Roman, Newt als Val zijn zijn buddies en die wil hij liever helpen scoren -wbw-. Tanner ook, mocht die Malin niet hebben :').

    OEH OEH! Wat als Parker scheidsrechter is, en dus iets goed of af mag keuren máár ook een soort van hulplijn is. Dat iedere jongen één keer hem als Cupido in kan schakelen om hun vooruit te helpen in hun doel en hij dus zijn best moet doen hen verder op weg te krijgen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @Obeah, je bent op dreef meis, wauw!
    @Greenlight, sure! Ik bedoel, ik denk wel dat Harper haar aanwezigheid kan waarderen, al vind ze wel dat Cel zich niet zo druk moet maken omdat het uit is met Roman. Kijk maar naar haarzelf en Tanner, die doen ook normaal tegen elkaar ;)

    Trouwens, iemand waar Harper zich bij kan voegen?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 18:06 ]


    I have seen my own sun darkened

    Obeah schreef:
    Dus, het idee dat Roman en Cel dan een "koppel" zijn, ipv Parker en Cel gaat dan ook door, neem ik aan?

    Wat vinden jullie dan best voor Parker; scheidsrechter of cockblocker?
    Die laatste vind ik iets minder, want zowel Roman, Newt als Val zijn zijn buddies en die wil hij liever helpen scoren -wbw-. Tanner ook, mocht die Malin niet hebben :').

    OEH OEH! Wat als Parker scheidsrechter is, en dus iets goed of af mag keuren máár ook een soort van hulplijn is. Dat iedere jongen één keer hem als Cupido in kan schakelen om hun vooruit te helpen in hun doel en hij dus zijn best moet doen hen verder op weg te krijgen.


    Maar het idee was toch dat Parker Cel 'afstaat'? Want zou het dan niet zo logisch zijn dat er in ieder geval wel iets van een straf hier aan zit? Tenminste nu word hij enkel beloond ze maar en als dat dan zo makkelijk kan zou je zeggen dat meer jongens gewoon makkelijk af zouden zien van hun dame.

    @ Tulua, acht Celeste kan zich druk maken om alles.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    WHAHAHAHAHAH, zoiets had ik al door xD


    I have seen my own sun darkened

    Ik dacht dat we het misschien beter konden verwerken? Want like, Parker staat ook niet te springen om vernederd te worden dus zomaar even Cel afstaan hiphoiklaarmetdiezooi zal hij ook niet doen.
    Misschien is het wat dat een NPC tot nu scheidsrechter was en die samen met één van de afgevallen meisjes naar een andere school gegaan is oid, en Parker om één of andere reden de tweede in rij was voor die positie van scheidsrechter.

    Idk, zo zag ik het meer.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Ik dacht dat we het misschien beter konden verwerken? Want like, Parker staat ook niet te springen om vernederd te worden dus zomaar even Cel afstaan hiphoiklaarmetdiezooi zal hij ook niet doen.
    Misschien is het wat dat een NPC tot nu scheidsrechter was en die samen met één van de afgevallen meisjes naar een andere school gegaan is oid, en Parker om één of andere reden de tweede in rij was voor die positie van scheidsrechter.

    Idk, zo zag ik het meer.


    Ah ja op die manie ja, nee maar dan klinkt het inderdaad goed ja. !!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Not the best posts but I tried :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben afwezig tot woensdag c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH