• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Tulua schreef:
    Harper is bijna af, behalve haar geschiedenis en geheim, maar ze staat wel pretty much open voor relaties, dus als iemand een idee heeft hehehe :Y)


    Jake moet haar dus in bed krijgen aan het eind van het schooljaar?


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Jake moet haar dus in bed krijgen aan het eind van het schooljaar?


    Yeap... Succes! (duivel)


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    Harper is bijna af, behalve haar geschiedenis en geheim, maar ze staat wel pretty much open voor relaties, dus als iemand een idee heeft hehehe :Y)


    Got Roman for ya :Y)


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Got Roman for ya :Y)


    Hehehe, got somethin in mind?
    Ik zie ze óf als best friend óf als rivals...
    Ze lijken op zich best wel op elkaar, sooooo what ya think? ^^


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    (...)

    Hehehe, got somethin in mind?
    Ik zie ze óf als best friend óf als rivals...
    Ze lijken op zich best wel op elkaar, sooooo what ya think? ^^


    Hmh.. Misschien dat hij haar ooit in bed heeft proberen te krijgen maar dat het nooit is gelukt (of wel mag ook) dus dan werd het maar best friends? ^^


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Hmh.. Misschien dat hij haar ooit in bed heeft proberen te krijgen maar dat het nooit is gelukt (of wel mag ook) dus dan werd het maar best friends? ^^


    OMG JA whahahha
    Inderdaad, Harper is een van de weinige dames waarvan het nooit gelukt is om haar in zijn bed te praten. En hierdoor ontstond het geweldige begin van een prachtige vriendschap whahaha :Y)
    Yeap, Im in for that! Love it ^^
    Ik ga het er zo mooi bij zetten hehheh


    I have seen my own sun darkened

    @Finkelstein, ik dacht dat het de xbox was.
    Spelletjes voor 2-4 spelers; Halo, Hydro Thunder, Call of Duty.

    @Tulua, misschien ex-vriendin van Tanner? Dat ze af en toe wel een samen een jointje rookten en daar meer van kwam, om uiteindelijk toch te beseffen dat ze niet zo goed bij elkaar pasten?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    @Tulua, misschien ex-vriendin van Tanner? Dat ze af en toe wel een samen een jointje rookten en daar meer van kwam, om uiteindelijk toch te beseffen dat ze niet zo goed bij elkaar pasten?


    Oehhh, jaaaa!! :Y)
    Al zijn ze nu nog steeds gewoon vrienden, right? Ik bedoel, Harper is niet echt het typje om keihard te gaan janken om een heartbreak, so.... ^^


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    (...)

    Oehhh, jaaaa!! :Y)
    Al zijn ze nu nog steeds gewoon vrienden, right? Ik bedoel, Harper is niet echt het typje om keihard te gaan janken om een heartbreak, so.... ^^


    Ja is goed hoor. Ik denk ook dat ze beiden meer zoiets hadden; eigenlijk ben ik niet echt verliefd op jou.
    Dus van heartbreak was er sowieso niet echt sprake denk ik.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    @Finkelstein, ik dacht dat het de xbox was.
    Spelletjes voor 2-4 spelers; Halo, Hydro Thunder, Call of Duty.

    @Tulua, misschien ex-vriendin van Tanner? Dat ze af en toe wel een samen een jointje rookten en daar meer van kwam, om uiteindelijk toch te beseffen dat ze niet zo goed bij elkaar pasten?



    Tot zo ver mijn kennis over game consoles :') OOh Halo kan wel leuk zijn heheh, ik schrijf zo !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tulua schreef:
    Harper is bijna af, behalve haar geschiedenis en geheim, maar ze staat wel pretty much open voor relaties, dus als iemand een idee heeft hehehe :Y)


    Ik heb Malin eventueel nog voor je, al ben ik wel inspiratieloos voor wat precies. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Obeah schreef:
    @Finkelstein, ik dacht dat het de xbox was.
    Spelletjes voor 2-4 spelers; Halo, Hydro Thunder, Call of Duty.

    @Tulua, misschien ex-vriendin van Tanner? Dat ze af en toe wel een samen een jointje rookten en daar meer van kwam, om uiteindelijk toch te beseffen dat ze niet zo goed bij elkaar pasten?


    Klinkt al het verhaal van mij en mijn beste vriend, lmao.


    - thank you for existing -

    @Virago, Harper heeft in principe maling aan iedereen, misschien dat Malin en zij juist niet goed met elkaar overweg kunnen. Dat Malin de houding van Harper absoluut niet kan waarderen.

    @Obeah, Ja idd whahaha
    '
    O god, ik moet echt nu mijn geschiedenis afmaken, want dan kan ik een beginpost plaatsen. Is er misschien al iemand voor haar die zich opoffert? ^^


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    @Virago, Harper heeft in principe maling aan iedereen, misschien dat Malin en zij juist niet goed met elkaar overweg kunnen. Dat Malin de houding van Harper absoluut niet kan waarderen.

    @Obeah, Ja idd whahaha
    '
    O god, ik moet echt nu mijn geschiedenis afmaken, want dan kan ik een beginpost plaatsen. Is er misschien al iemand voor haar die zich opoffert? ^^


    Ooh dat is wel een idee, dan zal het zo nu en dan ook wel botsen tussen die twee.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    (...)

    Ooh dat is wel een idee, dan zal het zo nu en dan ook wel botsen tussen die twee.


    Yeap! Woorden zullen niet zoveel indruk maken bij Harper, maar zodra je te dicht in haar personal space komt, dan heb je een probleem muhahahah
    I'm almost done!!! YEAAAH GO ME xD


    I have seen my own sun darkened