• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Oké, ik heb het dingemedatje wat de koppels betreft in mijn post verwerkt. Als iemand het er niet mee eens is dan hoor ik het wel.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sorry voor het prutstuk.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Sorry voor het prutstuk.


    Noooo, it was good :Y)


    El Diablo.

    Oké, is er al behoefte aan een timeskip?
    Want dan zal ik vanmiddag in Harper's post zetten dat de directeur iets omroept.
    Harper zal dan Newt een appje sturen, zodat die hele crew ook meteen op de hoogte en de rest is volgens mij nog op school zodat die het dan ook meekrijgen.

    Zijn jullie het hiermee eens of niet? (flower)


    I have seen my own sun darkened

    Een time skip naar wat precies? De volgende dag?


    - thank you for existing -

    OW WHAHHAA

    Een timeskip naar een feest ghehehe ^^
    Ik wil nog een poll maken om te stemmen voor het thema, tenzij jullie verrast willen worden hihi


    I have seen my own sun darkened

    Is daar nood aan?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb nog niet echt behoefte aan een skip ofzo, misschien over een week of twee ?


    - thank you for existing -

    Voor mij hoeft een skip ook nog niet perse!
    Wel moet ik echt asap posten. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb zoiets van; if it ain't broken, don't fix it.
    Als anderen wel per sé een skip willen dan leg ik me daar natuurlijk bij neer.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb ook nog geen behoefte aan een skip, zeker geen hele grote :'D


    El Diablo.

    Oké, vandaar dat ik het alvast vroeg. Zodra er behoefte aan is, hoor ik het graag ghehe ^^


    I have seen my own sun darkened

    Misschien is een skip binnenkort toch wel een goed idee? Een kleine (naar de avond ofzo) of een grotere (naar een feest bijvoorbeeld)? Ik vind het opeens zo stilletjes haha :'D


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Misschien is een skip binnenkort toch wel een goed idee? Een kleine (naar de avond ofzo) of een grotere (naar een feest bijvoorbeeld)? Ik vind het opeens zo stilletjes haha :'D


    Hahah is goed voor mij! ;'D ik moet nog posten maar mijn inspiratie is nogal ver te zoeken muh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha, maybe a skip will help ;p


    El Diablo.