• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Thor :9~:9~:9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shipmodus on


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ugh, verdorie, néé natuurlijk is er geen fuck verandert omdat jullie me geen zak helpen. Ga dan niet doen alsof het allemaal aan mij ligt en het míjn schuld is dat ik dit niet kan, want jullie zijn er om me te helpen verdorie en er gebeurt helemaal niet. Ga fucking normaal doen voor eens of laat me met rust, want ugh ugh ik krijg de neiging om te slaan nu. Weet je? Tbh ben ik het nu wel echt zat. Ik ben het écht zat en ik ga overleggen, maar ik wil nu wel echt gaan.


    i wanna die with you once or twice.

    For the love of God... hij is B E Z E T. Laat ons gewoon met R U S T.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wow echt fucking irritant.


    The truth is out there.

    Ik moet echt weg...


    Smile. You're beautiful. <3

    HandsomeJack schreef:
    For the love of God... hij is B E Z E T. Laat ons gewoon met R U S T.


    Sommige mensen hebben zo'n lage zelfwaarde dat ze anderen geen relatie gunnen.

    Als je full rage wil gaan, mag je gerust een berichtje sturen (:


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    (...)

    Sommige mensen hebben zo'n lage zelfwaarde dat ze anderen geen relatie gunnen.

    Als je full rage wil gaan, mag je gerust een berichtje sturen (:


    M'n rage tweet op twitter heeft ook gewoon niet geholpen, dus wil dr nu zo graag een bericht sturen maar weet niet of dat verstandig is, maar echt, ik kan hier niet meer tegen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    HandsomeJack schreef:
    (...)

    M'n rage tweet op twitter heeft ook gewoon niet geholpen, dus wil dr nu zo graag een bericht sturen maar weet niet of dat verstandig is, maar echt, ik kan hier niet meer tegen :')


    Het lijkt me echt vervelend, dus ik kan me wel een beetje inleven op hoe het voelt. Momenteel zit ik in een lastig parket met een jobcoach die meer problemen creëert dan 'ie oplost. Praten helpt niet; hij laat me niet uitpraten en doet niets met wat ik zeg. Toen vond ik het fijn dat ik bij iemand kon spuien erover, dus vandaar (:
    Mocht je later toch denken dat je het kwijt wil, mijn aanbod blijft. Mensen blijven frustrerende wezens en je hart even luchten of er op los mopperen kan echt opluchten (;


    26 - 02 - '16

    Meh


    Mhm?

    You want to go on a date with me? Boy let me tell you how that ends. . .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hoe meer tijd verstrijkt, hoe minder het me deert. Het is alsof des te meer pijn het doet, des te meer er zich een ijslaag rond mijn hart wikkelt. Of alsof het versteent. Alsof alle menselijkheid uit me wegtrekt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vakantie yesss eindelijk omg. (banana)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil écht niet van Apple telefoons af maar Apple is zo duur en :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Townley schreef:
    Ik wil écht niet van Apple telefoons af maar Apple is zo duur en :W

    Story of my life, totdat ik m'n iPhone in de plee liet vallen.


    There are poems inside of you that paper can't handle