• Hee allemaal!

    Na behoorlijk lang wachten, zoeken en regelen, is het (bijna) zover! Ik heb een hulphond gekregen!
    En ik dacht, ik ga het Q even laten weten. ^^

    De pup, hij heet Flo, is een langharig Duitse herder en vandaag 12 weken oud geworden. Hij woont sinds een weekje bij me en we raken steeds meer op elkaar afgestemd.

    We zijn al begonnen met puppycursus, en volgende week krijgen Flo en ik ook onze eerste training bij de hulphondenschool. Als het goed is krijgen we dan binnenkort ook een dekje, zodat hij overal mee naarbinnen toe mag.

    OHJA en we hebben ook instagram dus als jullie ons willen volgen: @flo_the_servicedog

    Oke even fotospam:







    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Super!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat een prachtig beestje! Ik zou het niet kunnen wat jij doet, mij kennende zou ik hem niet meer kunnen teruggeven :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Lieeef! (:


    And then we'll see it.

    Laleah schreef:
    Wat een prachtig beestje! Ik zou het niet kunnen wat jij doet, mij kennende zou ik hem niet meer kunnen teruggeven :')

    Hihi, dat zou ik ook niet kunnen hoor!
    Ik leid hem voor mezelf op en krijg daar begeleiding bij, ik heb voor die methode gekozen omdat je dan veel meer een band krijgt met je hond. Vaak is het toch lastiger om goed op elkaar afgestemd te raken als de hond op latere leeftijd geplaatst wordt.
    Na een jaar moeten we een basistest afleggen en het jaar daarop de eindtest. En vanaf daarna jaarlijks nog een controle. =)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    Hihi, dat zou ik ook niet kunnen hoor!
    Ik leid hem voor mezelf op en krijg daar begeleiding bij, ik heb voor die methode gekozen omdat je dan veel meer een band krijgt met je hond. Vaak is het toch lastiger om goed op elkaar afgestemd te raken als de hond op latere leeftijd geplaatst wordt.
    Na een jaar moeten we een basistest afleggen en het jaar daarop de eindtest. En vanaf daarna jaarlijks nog een controle. =)
    wat fijn dat dit zo kan. Ik ben je gaan volgen wat super lief en wat knap dat je dit aa gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je ziet wel aan de foto’s dat ie een beetje ouder is geworden. Al is het verschil klein. :p Maar leuk om te horen dat het goed gaat met de training!


    Ik wil een tuin vol egels

    Eind deze week heb ik te horen gekregen dat Flo voor 99% zeker vergoed gaat worden!! Het was nog enorm spannend of het zal lukken, veel assistentiehonden vallen namelijk niet onder de verzekering, of zijn de eisen heel specifiek. Maar we zijn bijna zover!

    Meneer groeit als een speer, en begint ook wel een leuk, maar eigenwijs karaktertje te ontwikkelen. =) Ik ben verliefd!





    Throwback van toen hij nog een kleine pupperdepup van 11 weken was (en absoluut NIET aan een lijntje wilde lopen) :






    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Awh super! Echt fijn dat het heeeeel waarschijnlijk vergoed gaat worden!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind het zo leuk voor je en Flo is zo schattig (:


    And then we'll see it.

    Hij lijkt zo enorm op onze honden. Geniet nog maar even van het puppen want voor je het weet is hij groot. Ook fijn om herders weer eens positief in het licht te zien. Het zijn inderdaad geweldige helpers. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Flo is alweer 6 maanden oud, en begint ook al lekker te puberen. Kan 'm soms wel achter het behang plakken. :')
    Maar eenmaal zijn dekje om is heeft hij al goed door dat het toch allemaal wat serieuzer wordt en er niet altijd gespeeld kan worden, en luistert plots 10x beter. Maf beest :P





    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Aaaaw liefff! Leuke naam trouwens! ^^

    Wat fijn voor je, en wat is het een schatje zeg.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Aaw! Wat een schatje!


    -

    Aahw, Duitse Herders zijn altijd mijn favoriete honden geweest. Wat een dropje zeg, heel veel geluk met 'em.


    ars moriendi