• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik ben een verantwoordelijke volwassene, dus bouw ik een dekenfort en maak pizza


    Kom mij pizza brengen. _O_ onze oven is kapot. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Kom op Q, sta op uit die saaie dood.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmmm. Waarom voel ik me zo?


    The truth is out there.

    wauw, ze voetballen zowaar

    en ze staan met 2-0 voor

    die 8 gaan ze niet halen maar toch, ze doen nu tenminste soort van hun best?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, kut fb, waarom mag ik op de desktop versie opeens niet meer berichten herbekijken en laat je me alleen nog maar dingen zien die ik nog niet heb gezien, of niets? Ik wil gewoon berichten kunnen herbekijken als ik dat wil!


    Stenenlikker

    kill me pls


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    kill me pls


    No. (cat)
    What's up?


    Smile. You're beautiful. <3

    Aaaah, altijd als ik op het punt sta om te gaan slapen krijg ik sms'en en uuuugh, ik wil geen mensen afschepen maar als ik dan eindelijk eens ga slapen, heb ik die slaap ook echt nodig. Ahzejgrfejfbejh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb in tijden niet ZO heerlijk gegeten. Sushi is echt heerlijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit... gaat langer duren dan verwacht. Oh, en sorry Hester/Iris voor het niet komen opdagen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wauw ik ben echt enorm chagrijnig en ook de eerste die mij irriteert zal het echt zwaar te verduren krijgen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Izunia schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je dit wilt horen maar gefeliciteerd.

    Thanks, Ardyn :>


    Naar de masseuse om 9 uur in de ochtend... Imma fall asleep for sure.


    Caution first, always.

    nede mette nede mette nede mette


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo verkouden imma die.


    The truth is out there.

    Hatelijk als het hotel volgeboekt is.. Vooral die mensen die geen reservatie op voorhand hebben gemaakt en dan afkomen met "Maar ik kom hier vaak". We hebben superveel gasten die hier vaak komen.. Wat wil je dat we doen? Iemand met een reservatie eruit schoppen? Denk daar ook eens aan, egoïstische mensen.. En er zijn mensen die veel vaker dan je komen die we om dezelfde reden wegsturen. Dat je geen reservatie hebt en het hotel juist volgeboekt is, kunnen wij niets aan doen. -_- Dikke egoïsten.


    Ik wil een tuin vol egels