• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo mondeling in het Engels voor een bètavak. Ik ga sterven :C


    Stenenlikker

    Asdfgh, ik gok dat dit weer iemand van het gebouw was, maar ze moeten echt stoppen met zomaar aanbellen?? Ik zit erg vaak in mijn pyjama als ik thuis ben, mensen

    Plus, deze hele milde hoofdpijn en keelpijn en misselijkheid die toch weer erger is dan gisteren is niet oké. Ga weg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hephaistion schreef:
    Zo mondeling in het Engels voor een bètavak. Ik ga sterven :C


    Heel veel succes! Hopelijk helpen mijn gelukswensen extra omdat ze van een bèta komen, al is het de verkeerde soort. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Finally. For fucks sake.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Heel veel succes! Hopelijk helpen mijn gelukswensen extra omdat ze van een bèta komen, al is het de verkeerde soort. (nerd)


    Haha, dank je! Wie weet heeft dat juist een goed effect ^^


    Stenenlikker

    oke goed dat we even gepraat hebben want ik dacht even dat de vriendschap opgefuckt was because yeah who makes out with one of her best friends

    yes me


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh, ik had een bus gepakt waarmee ik ruim op tijd zou komen. Maar nu staat het zo vast dat we gewoon nauwelijks vooruit komen... Straks kom ik te laat en help:C


    Stenenlikker

    Mijn vriend: Je bent toch wel wat verdikt hoor.

    Pardon? Excuseer?! You can throw your unnecessary opinions in that trashcan over there.


    Take me to wonderland

    Ik heb echt geeeen zin


    The truth is out there.

    Kan het alvast avond zijn, please?


    Smile. You're beautiful. <3

    Kutzooi, ik ga echt nooit meer met het ov als ik een tentamen heb. Nu heb ik heel erg geluk dat dit een mondeling is, dat nog te verplaatsen is, maar anders had ik echt een heel groot probleem gehad.


    Stenenlikker

    Dysphoria schreef:
    Mijn vriend: Je bent toch wel wat verdikt hoor.

    Pardon? Excuseer?! You can throw your unnecessary opinions in that trashcan over there.



    hahahaha ik moest echt lachen om je sassy reaction <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)


    hahahaha ik moest echt lachen om je sassy reaction <3

    Hahaha, goed! Altijd leuk als ik mensen kan doen lachen met mijn botheid. :'D


    Take me to wonderland

    Hé thanks man, for ignoring me.


    Deep inside, I've never felt alive

    De mensen waar we het meest van houden, kunnen ons het diepste kwetsen. True shit.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •