• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    En toen was er geen stroom meer


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fuck, fuck, fuck, we hebben echt een groot probleem! Nooooooooooooooo!


    16 - 09 - '17

    AAh, morgen ga ik babysitten op een baby die mogelijk heel schattig zal zijn of mogelijk een vier uur durende koppijn veroorzaakt. Hoezah.


    Mhm?

    Ik vind het wel een beetje zielig dat geen enkel familielid zich opgegeven heeft voor de mailingslijst van mijn reisblog. En bedankt


    Deep inside, I've never felt alive

    Uch, I hate guys ffs
    Uch uch uch


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb gewoon geen zin in vandaag. Eerst werken, dan nog huishouden doen en naar een verjaardag. Mag mijn leven even op pauze dat ik op adem kan komen? Alle stress van de afgelopen weken heeft me gesloopt en als ik op dit tempo door moet hobbelen om alles bij te kunnen benen ga ik kapot.


    26 - 02 - '16

    Uugh hou op, stik erin. En crap... Wie weet krijg ik háár aan de lijn. O.o damnit


    Smile. You're beautiful. <3

    Aaaah, het zonnetje schijnt nog eens! Mooie dag. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HOE moet ik dit in godsnaam aan m'n ma gaan vertellen??? "Hé, mams, ik ben nog maar vijf weken bezig, maar ik voel me kutslecht in deze richting, want het voelt alsof al hetgeen dat mij mij maakt de kop ingedrukt wordt. Enig probleem is dat wat ik dan wel zou willen doen, met ingangsexamens werkt, dus ja, het voorjaar is de vroegste optie om te zien of dat gaat lukken." Dat wordt dus a) al een probleem omdat ik dit jaar dus sowieso nog ga moeten uitdoen en b) ze veel te veel afgaat op haar eigen ervaring met conservatoria. Telkens als ik het aanhaal is het hetzelfde liedje . "Doe eerst maar een universitaire opleiding, dan kan je daarna nog besluiten wat je doet." Ja, lol, zo werkt dat niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil legit naar Engeland verhuizen

    Een laatste dagje ertegen aan gaan.. :') Dat voel ik wel dat het de 7de dag is.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ledecky schreef:
    Aaaah, het zonnetje schijnt nog eens! Mooie dag. *O*


    Het is twee keer beginnen regenen toen ik buitenkwam, ik neem mijn woorden terug. (bat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik mis jeeeeeee. Uch. 😌


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Like an astronaut that's scared of heights, with a heart that's beating at the speed of light.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WAAROM. WAAROM. BENDE IDIOTE K*TMONGOLEN. Wíl je een burgeroorlog of ben je gewoon imbeciel?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried