• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Fuck... Ik was helemaal vergeten dat ik morgen van 13u tot 16u weg moet.


    16 - 09 - '17

    Het lijkt echt donderdag vandaag??


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En net dat doet me twijfelen..


    16 - 09 - '17

    Jongens het zou fijn zijn als de elektronica mee zou werken


    Mhm?

    Maaaandaaaaagggggg :3


    Smile. You're beautiful. <3

    Just laugh it off Gaby ffs.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom

    Ik geloof dat er nog iets daar achteraan moest komen, maar ik werd afgeleid en eigenlijk is het zo ook wel goed. Waarom.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    put glem det


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin's Greed oml

    [ bericht aangepast op 26 okt 2017 - 11:25 ]


    Caution first, always.

    Strife schreef:
    Assassin's Greed oml

    HAHAH wie wat hoe waar/????


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kak, vier uur lang naar gezeur luisteren, maar mijn avond wordt vast top. Net zoals morgen en het weekend, behalve zondag waarschijnlijk...


    16 - 09 - '17

    Poopybutthole schreef:
    (...)
    HAHAH wie wat hoe waar/????

    Al dat gezeik over die loot boxes :W


    Caution first, always.

    Ik wil huilen, want ik snap geen flikker van deze opdrachten...


    Stenenlikker

    OKE. Mag ik aub even ragen tegenover de media???
    "China geeft voortaan punten aan zijn burgers." Ik heb HELEMAAL naar onderen moeten scrollen om dat te vinden? Op De Standaard kón ik het zelfs niet vinden? Ik zeg niet dat het helemaal bovenaan moet staan, want ja, dat plekje verdient de Bende van Nijvel en het falen van dit superefficiënt land nu wel even, maar Bart Eeckhouts opinie over wifi op treinen vind ik nou nét iets minder belangrijk dan een vreselijk invloedrijk land dat besluit z'n dictatuur nóg verder uit te breiden op basis van "punten" die ze hun mensen geven wat betreft betrouwbaarheid? Wie lager scoort, krijgt minder kansen voor opleidingen, maar ook minder kansen op jobs in onderwijs, justitie, journalistiek en ga zo nog maar even door. Maar ik heb er letterlijk in één krant één artikel over gezien. Wow, media, goed bezig. Echt fantastisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Can this day be over yet


    There are poems inside of you that paper can't handle