• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    It's time to let it go....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Feline schreef:
    Ik kan niet wachten tot het weekend.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik krijg echt koppijn door deze tyfus klas want iedereen schreeuwt en ik ben echt 100% done met het leven atm.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bijna last minute van plaats veranderen, great nu nog vroeger de weg op morgen....


    Do I look like Mother Teresa?

    Meh, twijfel of ik vanavond wel of niet zal gaan. Kluizenaar spelen bevorderd mn situatie niet, maar erg veel zin in mensen heb ik nu ook weer niet, aangezien ik niet zo positief ben vandaag.


    Smile. You're beautiful. <3

    Dit liedje is te mooi wtf


    Mhm?

    Zucht... ik wil zo graag naar huis


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De eerste mooie foto in jaren. Whut.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Er is een nieuw Mortimer Beckett spel, kan dit nog beter? Ja dat kan; het gaat me niks kosten. What a time to be alive.


    26 - 02 - '16

    En toen begon ik met huilen en kon ik niet meer stoppen al is het al twee uur verder. Verdorie. Ik ben nog nooit zo opgelucht en blij en verdrietig en woedend geweest tegelijkertijd.


    i wanna die with you once or twice.

    dingen die je niet wil denken als au pair: ik vraag me af hoe hard ik dat kind tegen een muur moet gooien voordat hij doodgaat

    dingen die ik 24/7 denk als au pair: wurgen is makkelijker

    maar even serieus kinderen zijn kut en ze moeten allemaal hun godvergeten kutkoppen houden en ik ben ziek en moet nog steeds werken en alles in het leven is kut en UGH maar kinderen zijn het ergst, kinderen zijn afschuwelijk, ik wil never ever kinderen, walgelijk, kutwezens


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Telkens als iemand tegen mij begint te praten online prive raak ik heel verward en vraag ik me af of ze per ongeluk op mijn naam hebben geklikt, maar als het gesprek na 10 zinnen weer ophoudt, snap ik dat ze gewoon even moesten wachten of zich verveelden ofzo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wow super mixed feelings en emotions


    The truth is out there.

    Wauw, wat een rottaak is dit


    Mhm?

    Yaaas morgen weer naar Famke toeee c:


    — Inner peace, it's hard to find. —