• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    aarsvogel schreef:
    Sjondeslagert trollt spam scheldberichten in zowel chat als forum.
    Heeft forumban en is in chat Dior verschillende mensen al gemeld

    Ik heb 2 forum post van hem gemeld!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ugh begint die gek ook in andere topics..


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben letterlijk deze week nog een tante kwijtgeraakt aan kanker, wat is dit voor klojobullshit


    Heaven is a place that we all have

    Ik zag het topic.
    Mod wordt via snap op de hoogte gesteld.
    Maar zoiets doe je gewoon niet.
    Ik zou alles melden maar er niet op reageren. Wij krijgen in de chat ook aardige shit over ons heen


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Abatutu schreef:
    (...)

    Ik vind het anders wel behoorlijk te ver gaan dat ie reageert onder andere reacties dat ze maar zelfmoord moeten plegen. Dat is enorm triggerend.

    Begrijp ik en ben het helemaal met je eens. Maar hij wil triggeren om reacties uit te lokken. Fucking idioot is het. Die zelfmoord reactie was walgelijk.


    ars moriendi

    Iemand aanzetten tot zelfmoord is zelfs geen getroll meer, dat is een strafbaar feit en geen lichte. Daarvoor kun je zelfs in de gevangenis belanden. Ik vind het zo erg te horen dat dit hier gebeurd is. Vooral omdat de topicmaaksters en ik via privé - berichten zijn beginnen praten en ze bij mij haar hele verhaal gedaan heeft, maar goed dat ik zijn ziekelijke commentaar niet heb moeten lezen.
    Die trolls zijn echt niet grappig. Ze kwetsen mensen. Dit is echt heel erg, maar zelfs die dingen zoals met die fake - zwangerschappen soms waarin het lijkt dat ze gewoon aandacht zoeken en niemand anders raken kunnen uiteindelijk ook anderen kwetsen. Met dat topic van iemand die een dochtertje had gekregen en een tijdje terug was er nog iemand echt zwanger en ze werd ook niet geloofd. Goede, eerlijke mensen hier moeten uiteindelijk de prijs betalen voor de leugens van die trolls. Ik snap niet hoe er mensen zijn die aan getroll plezier beleven. Het is niet grappig. Super veel normale users worden er slachtoffer van op de één of andere manier.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 10:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Iemand aanzetten tot zelfmoord is zelf geen getroll meer, dat is een strafbaar feit en geen lichte. Daarvoor kun je zelfs in de gevangenis belanden. Ik vind het zo erg te horen dat dit hier gebeurd is. Vooral omdat de topicmaaksters en ik via privé - berichten zijn beginnen praten en ze bij mij haar hele verhaal gedaan heeft, maar goed dat ik zijn ziekelijke commentaar niet heb moeten lezen.
    Die trolls zijn echt niet grappig. Ze kwetsen mensen. Dit is echt heel erg, maar zelfs die dingen zoals met die fake - zwangerschappen soms waarin het lijkt dat ze gewoon aandacht zoeken en niemand anders raken kunnen uiteindelijk ook anderen kwetsen. Met dat topic van iemand die een dochtertje had gekregen en een tijdje terug was er nog iemand echt zwanger en ze werd ook niet geloofd. Goede, eerlijke mensen hier moeten uiteindelijk de prijs betalen voor de leugens van die trolls. Ik snap niet hoe er mensen zijn die aan getroll plezier beleven. Het is niet grappig. Super veel normale users worden er slachtoffer van op de één of andere manier.


    Amen


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Oeps, ik was te snel. Ik was net bezig met de chatmeldingen van de troll van vannacht. Ik moest eerst de mensen aanspreken dat ze bedankt waren voor de melding, maar ik was te snel met chat-bannen. Dus alle meldingen zijn automatisch afgehandeld voor ik iedereen een berichtje kon sturen.

    Dus even via deze weg: heb jij de troll in de chat gemeld? Dan ben je enorm bedankt voor dit te doen! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja wij melden ze eigenlijk standerd in de chat als ze irritant doen en dan zetten we ze hier om de rest van het forum-Quizlet te waarschuwen en gewoon dat het weer zo ver is ^^

    //
    Maar die reactie vind ik ook echt niet kunnen. Depressie is niet zomaar iets, dus ik ben enorm opgelucht dat die idioot niet alleen gebant is maar de reactie ook weg, en dat de eigenaar van het topic dit niet gelezen heeft!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 11:00 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ja wij melden ze eigenlijk standerd in de chat als ze irritant doen en dan zetten we ze hier om de rest van het forum-Quizlet te waarschuwen en gewoon dat het weer zo ver is ^^

    //
    Maar die reactie vind ik ook echt niet kunnen. Depressie is niet zomaar iets, dus ik ben enorm opgelucht dat die gebruiker niet alleen gebakt is kaar de reactie ook weg, en dat de eigenaar van het topic dit niet gelezen heeft!

    Yes, ik weet het. Maar als we een melding aannemen, dan laten we normaal ook een berichtje. Dat wou ik nog doen met de meldingen van de chat. Maar die verdwenen automatisch, dus ik kon niet meer aan de namen van de mensen die het hebben gemeld daar. Dus ik dacht, ik zet het even in de chat en hier zodat ze toch nog hopelijk dit berichtje zien. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh shit heb ik alle drama gemist? Goed dat jullie ze gemeld hebben.. Dit kan echt niet zeg.. Blij dat het gauw weggehaald is!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 11:15 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kreeg een privé bericht in de chat van Sjaakderipper, volledig in Capslock met een totaal onnozelle inhoud, die voornamelijk heel grof was. (Het viel mij op omdat ik nooit actief ben in de chat en dus ineens een rood dingetje had)

    Ik heb het direct gemeld maar mochten anderen hem/haar tegenkomen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Alleenvoorjou schreef:
    Ik kreeg een privé bericht in de chat van Sjaakderipper, volledig in Capslock met een totaal onnozelle inhoud, die voornamelijk heel grof was. (Het viel mij op omdat ik nooit actief ben in de chat en dus ineens een rood dingetje had)

    Ik heb het direct gemeld maar mochten anderen hem/haar tegenkomen!


    Wanneer was dat? Want als het goed is, is diegene geband.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ow haha 🙈 het bericht was nog van 13 april


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Alleenvoorjou schreef:
    Ow haha 🙈 het bericht was nog van 13 april


    Ah, ik dacht al, anders was er echt iets mis!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.