• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Weer een Troll in de chat


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Yep, ook op 't forum zelf.


    ars moriendi

    Kut paaseieren

    Man ik schrok ff toen ik het forum opende, jeetje.


    26 - 02 - '16

    Sjondeslagert trollt spam scheldberichten in zowel chat als forum.
    Heeft forumban en is in chat Dior verschillende mensen al gemeld

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 0:12 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Sjondeslagert trollt spam scheldbericjten in zowel chat als forum


    En niet zo'n beetje ook. Damn..


    26 - 02 - '16

    Aandacht tekort. Ik vind 't zelf moeilijk om niet te doen, maar we kunnen hem/haar het beste negeren want hij/zij is sowieso uit op reacties. Even afwachten tot een mod die persoon blokkeert.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Aandacht tekort. Ik vind 't zelf moeilijk om niet te doen, maar we kunnen hem/haar het beste negeren want hij/zij is sowieso uit op reacties. Even afwachten tot een mod die persoon blokkeert.


    Ik vind het anders wel behoorlijk te ver gaan dat ie reageert onder andere reacties dat ze maar zelfmoord moeten plegen. Dat is enorm triggerend.


    26 - 02 - '16

    Apocalyptic schreef:
    Aandacht tekort. Ik vind 't zelf moeilijk om niet te doen, maar we kunnen hem/haar het beste negeren want hij/zij is sowieso uit op reacties. Even afwachten tot een mod die persoon blokkeert.


    Agree, ik meld alleen reacties, maar daar laat ik het bij


    Seasons will change, but I shall remain

    Ja bij mij zijn de topics in een keer weg, bij jullie ook?
    Ik kon het al biet meer melden, er stond 'dit topic bestaat niet'


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Abatutu schreef:
    (...)

    Ik vind het anders wel behoorlijk te ver gaan dat ie reageert onder andere reacties dat ze maar zelfmoord moeten plegen. Dat is enorm triggerend.


    Wacht- wat?? Waar zet hij dat soort ongelofelijke bullshit?!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Wacht- wat?? Waar zet hij dat soort ongelofelijke bullshit?!


    Dit topic


    26 - 02 - '16

    En ik ben dierbaren verloren aan kanker. Met zoiets moet gewoon niet zo "lollig" gedaan worden ):


    26 - 02 - '16

    Omg dat gaat echt te ver! Dat kun je niet maken! WAT EEN ....


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    AeIin schreef:
    Omg dat gaat echt te ver! Dat kun je niet maken! WAT EEN ....


    Echt he (no_chears)


    26 - 02 - '16

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Wacht- wat?? Waar zet hij dat soort ongelofelijke bullshit?!


    Staat (helaas) in het topic met de titel "Lotgenootjes Gezocht". Ik heb het gemeld, maar rond dit tijdstip is er misschien geen mod online (hopelijk is het snel weg)


    Seasons will change, but I shall remain