• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Mania schreef:
    (...)
    Zeg dat nou niet te vroeg 😂


    Daarom klopte ik al af 😉


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    En nog iets gebeurd van Trolls? xD Hoppelijk niet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ondervind steeds meer persoonlijke aanvallen, tbh. Zoals in m'n gb.


    Heaven is a place that we all have

    Sowieso beschouw ik 90% van de nieuwe users die binnen 5 forumberichten al het LJH hebben gevonden, als trolls :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Sowieso beschouw ik 90% van de nieuwe users die binnen 5 forumberichten al het LJH hebben gevonden, als trolls :')

    Ik zou willen dat het anders was, maar same.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    FireKeeper schreef:
    Sowieso beschouw ik 90% van de nieuwe users die binnen 5 forumberichten al het LJH hebben gevonden, als trolls :')


    Bij elke nieuwe user vraag je je al af of het een troll is 😂


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    kehlani schreef:
    Ik ondervind steeds meer persoonlijke aanvallen, tbh. Zoals in m'n gb.


    Misschien kwam het door het feit dat je nogal fel kan zijn en dat kunnen mensen zien als ruzie uitlokken. (krul)
    (Geen haat trouwens!)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 9:59 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Doctor_Phill schreef:
    (...)

    Misschien kwam het door het feit dat je nogal fel kan zijn en dat kunnen mensen zien als ruzie uitlokken. (krul)
    (Geen haat trouwens!)


    Als het lijkt alsof ik fel ben, dan heb je het hoogstwaarschijnlijk verdiend. Maar hey idk.


    Heaven is a place that we all have

    kehlani schreef:
    (...)

    Als het lijkt alsof ik fel ben, dan heb je het hoogstwaarschijnlijk verdiend. Maar hey idk.


    maar geen haat trouwens, he ad xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    maar geen haat trouwens, he ad xp


    sowieso xp


    Heaven is a place that we all have

    Geen haat in dit topiccc!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Niemand was zo legendarisch als Jill van Marwijk jaren geleden.

    Nee, maar even zonder gekheid, waar zitten die trolls dan? Ben ze nog niet tegengekomen.


    ars moriendi

    Ik heb een idee!!

    Misschien kunnen we een lijstje maken van echte fijne mensen op Q die je kunt pb'en als je een troll tegenkomt die je heel vervelend vindt en waar je graag op wilt reageren omdat het je aan het hart gaat, en dan in het pb lekker alles kwijt kan omdat we zo liefdevol met elkaar zijn *hartjesss*

    En dan gaan we dus zo tegen dat er wél gereageerd wordt in trolltopics en kun je toch even je vervelende gevoelens kwijt.

    En misschien rolt er ook nog een gesprek of vriendschap uit...

    Ik zie het als een win win win situatie hihi *hartjess*


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Ik heb een idee!!

    Misschien kunnen we een lijstje maken van echte fijne mensen op Q die je kunt pb'en als je een troll tegenkomt die je heel vervelend vindt en waar je graag op wilt reageren omdat het je aan het hart gaat, en dan in het pb lekker alles kwijt kan omdat we zo liefdevol met elkaar zijn *hartjesss*

    En dan gaan we dus zo tegen dat er wél gereageerd wordt in trolltopics en kun je toch even je vervelende gevoelens kwijt.

    En misschien rolt er ook nog een gesprek of vriendschap uit...

    Ik zie het als een win win win situatie hihi *hartjess*


    Ik ben van dat idee niet zo'n voorstander -het lijstje, de rest wel-, maar we kunnen kijken of er mensen zijn bij wie je terrecht kunt om je reactie kwijt te kunnen.

    Ik stel mij er graag voor open, dus is er wat mijn PB staat altijd open.


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    of gewoon in dit topic ranten dan wordt het betreffende topic niet steeds omhoog geschopt


    ik vermoed dat iedereen wel met zijn maatje(s) al rant over trolls hahhaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys