• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Alvast een waarschuwing, ze zijn nu alleen nog in de chat irritant aan het wezen (we hebben ze al gemeld voor spam), maar ik dacht ik laat het de rest even weten.

    - Fardou
    - IrisThePiris
    - HamsterInSok

    Ze spammen de hele chat onder atm, dus het zal wel een kwestie van tijd zijn voordat ze de rest van Quizlet ontdekt hebben.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Laleah schreef:
    Trolls have to be dealt with like all evil:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    HaIe schreef:
    Alvast een waarschuwing, ze zijn nu alleen nog in de chat irritant aan het wezen (we hebben ze al gemeld voor spam), maar ik dacht ik laat het de rest even weten.

    - Fardou
    - IrisThePiris
    - HamsterInSok

    Ze spammen de hele chat onder atm, dus het zal wel een kwestie van tijd zijn voordat ze de rest van Quizlet ontdekt hebben.


    Ik zie dit nu pas.. en het is inderdaad echt héél irritant.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Nieuwe Trolls: DragonDWP en GoldenGameEyeYT

    Op dit moment alleen nog in de chat volgens mij.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Nieuwe Trolls: DragonDWP en GoldenGameEyeYT

    Op dit moment alleen nog in de chat volgens mij.


    Ik weet niet of het mogelijk is maar het zou echt zo mooi zijn als je pas berichten in de chat kon plaatsen als je account een week of een maand oud is. Dit voorkomt dat mensen de chat misbruiken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Meld chattrolls alsjeblieft in de chat zelf! Dan kunnen de mods zien wat diegene gedaan heeft.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Er zijn er weer twee bovenstaande gebruikers hebben nieuwe accounts gemaakt, heb ze in de chat gerappoteerd

    GGE_HACKER
    DWP_HACKER


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ristridin schreef:
    Meld chattrolls alsjeblieft in de chat zelf! Dan kunnen de mods zien wat diegene gedaan heeft.



    Hadden we gedaan voordat ik de namen hierin zette. Is meer als voorzorgsmaatregel voor als ze de rest van Q ontdekken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Hadden we gedaan voordat ik de namen hierin zette. Is meer als voorzorgsmaatregel voor als ze de rest van Q ontdekken.


    Ja, dat zag ik! Het was meer een soort reminder. =P


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Ja, dat zag ik! Het was meer een soort reminder. =P


    Ik merk dat rapporteren via de mobiele versie niet gaat. Het icoontje van rapporteren was nergens te vinden. Ben ik de enige die dit heeft?


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    (...)

    Ik merk dat rapporteren via de mobiele versie niet gaat. Het icoontje van rapporteren was nergens te vinden. Ben ik de enige die dit heeft?


    Via mobiel:
    privé chat starten > klik op de username bovenaan > rapporteren/melden/blokkeren/ etc.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 19:04 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Via mobiel:
    privé chat starten > klik op de username bovenaan > rapporteren/melden/blokkeren/ etc.



    Ah oke C:
    Dankjewel!


    26 - 02 - '16

    LonsGastenboek schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het mogelijk is maar het zou echt zo mooi zijn als je pas berichten in de chat kon plaatsen als je account een week of een maand oud is. Dit voorkomt dat mensen de chat misbruiken.


    Oh dit vind ik een goede!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    LonLon schreef:
    (...)

    Oh dit vind ik een goede!


    Is nu ook een suggestie topic over ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    HaIe schreef:
    Alvast een waarschuwing, ze zijn nu alleen nog in de chat irritant aan het wezen (we hebben ze al gemeld voor spam), maar ik dacht ik laat het de rest even weten.

    - Fardou
    - IrisThePiris
    - HamsterInSok

    Ze spammen de hele chat onder atm, dus het zal wel een kwestie van tijd zijn voordat ze de rest van Quizlet ontdekt hebben.


    IrisThePiris is weer terug en weer aan het spammen, samen met nieuwe user Svennygummus. Hebben ze allebei in de chat gemeld voor spam.
    Ook heel opvallend dat Fardou ineens online en in de chat is nu zij er ook zijn...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO