• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Okay maar leg me alsjeblieft uit, wat is er zo erg aan trolls? Ik bedoel, als je ze negeert, dan is het voor hun ook niet meer leuk en er komt snel genoeg een moderator voorbij om de troll en ban te geven?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    Okay maar leg me alsjeblieft uit, wat is er zo erg aan trolls? Ik bedoel, als je ze negeert, dan is het voor hun ook niet meer leuk en er komt snel genoeg een moderator voorbij om de troll en ban te geven?


    (fish) They secretly enjoy it


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    XHeroes schreef:
    (...)

    Ik ben van dat idee niet zo'n voorstander -het lijstje, de rest wel-, maar we kunnen kijken of er mensen zijn bij wie je terrecht kunt om je reactie kwijt te kunnen.

    Ik stel mij er graag voor open, dus is er wat mijn PB staat altijd open.



    Dat was niet zo bedoeld, meer als extra nadruk op het feit dat we dan fijn zijn omdat we dan niet de troll topics omhoog schoppen, maar oké. Ik bedoelde het goed en ik probeerde niemand tegen de haren in te strijken.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Dat was niet zo bedoeld, meer als extra nadruk op het feit dat we dan fijn zijn omdat we dan niet de troll topics omhoog schoppen, maar oké. Ik bedoelde het goed en ik probeerde niemand tegen de haren in te strijken.


    Ik weet dat je het goed bedoelde 😉 is een nadeel van Internet hè alles kan verkeerd geïnterpreteerd worden.
    Maar je hebt mij in iedergeval niet tegen de haren ingestreken en ik vind het een super idee van je.


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Todoroki schreef:
    Okay maar leg me alsjeblieft uit, wat is er zo erg aan trolls? Ik bedoel, als je ze negeert, dan is het voor hun ook niet meer leuk en er komt snel genoeg een moderator voorbij om de troll en ban te geven?

    Omdat het niet altijd werkt en sommigen doorgaan. Daarbij zien de moderators het ook niet altijd meteen als er een troll bezig is. In mijn opinie vind ik dat ook gemakkelijk denken; niet alle trolls zijn uit op een grapje, maar er zijn er die ook die uit zijn op het kleineren van mensen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 1:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aisa schreef:
    (...)
    Omdat het niet altijd werkt en sommigen doorgaan. Daarbij zien de moderators het ook niet altijd meteen als er een troll bezig is. In mijn opinie vind ik dat ook gemakkelijk denken; niet alle trolls zijn uit op een grapje, maar er zijn er die ook die uit zijn op het kleineren van mensen.


    Ik weet dat trollen er soms op uit zijn om mensen te kleineren, maar dan nog? Tuurlijk, leuk is anders in dat geval, maar je kunt het ook niet persoonlijk opvallen, omdat dat soort trollen meestal toch enkel maar van die trieste personen zijn? Misschien denk ik er inderdaad te makkelijk over, maar ik vind wel dat hoe meer je op trollen ingaat, hoe meer voeding je ze als het ware geeft en hoe langer het duurt voor het stopt. Je kunt ook gewoon even Quizlet uitzetten en iets anders gaan doen totdat het probleem door een moderator is opgelost, lijkt me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    (...)

    Ik weet dat trollen er soms op uit zijn om mensen te kleineren, maar dan nog? Tuurlijk, leuk is anders in dat geval, maar je kunt het ook niet persoonlijk opvallen, omdat dat soort trollen meestal toch enkel maar van die trieste personen zijn? Misschien denk ik er inderdaad te makkelijk over, maar ik vind wel dat hoe meer je op trollen ingaat, hoe meer voeding je ze als het ware geeft en hoe langer het duurt voor het stopt. Je kunt ook gewoon even Quizlet uitzetten en iets anders gaan doen totdat het probleem door een moderator is opgelost, lijkt me.


    Natuurlijk kan dat. Ik denk zelf dat dit probleem vooral is als mensen het (misschien) eerste niet direct doorhebben, en dan met een troll te maken hebben. Of vergeten het te negeren omdat ze het gewoon zo zat worden dat je er op reageert en zegt ze te stoppen. Idk, ik kom niet dagelijks trolls tegen...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dit topic was gemaakt toen Bitchcraft on the loose was, tegenwoordig (afkloppen) zijn er heel weinig trolls meer, dus dan gebeurt er ook niet veel hier.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Dit topic was gemaakt toen Bitchcraft on the loose was, tegenwoordig (afkloppen) zijn er heel weinig trolls meer, dus dan gebeurt er ook niet veel hier.


    We hadden begin januari 3 trolls... Allemaal dezelfde persoon (':
    Daarna hebben we tot nu toe niks meer gehad.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ugggh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het viel me op dat sommige nogal disrespectvol reageren tegen andere


    Let's drink Jasmin tea!

    Doctor_Phill schreef:
    Het viel me op dat sommige nogal disrespectvol reageren tegen andere


    Sorry, maar ik moest echt lachen toen ik je username en pf zag. :x

    Doctor_Phill schreef:
    Het viel me op dat sommige nogal disrespectvol reageren tegen andere


    Ja, dat is vrij normaal. Zolang het maar anoniem is, kan alles, niet waar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doctor_Phill schreef:
    Het viel me op dat sommige nogal disrespectvol reageren tegen andere


    Ik zou zo graag gewoon willen zeggen wat ik vind van het gedrag van sommige mensen :') but gotto keep my cool :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik zou zo graag gewoon willen zeggen wat ik vind van het gedrag van sommige mensen :') but gotto keep my cool :')

    Nee hoor. Gewoon uitspreken. Zolang dat op een normale manier gebeurt zonder dat je daarbij mensen persoonlijk afkraakt, moet dat gewoon kunnen. Je hebt net ook op mij gereageerd in dat andere topic, en dat is je goed recht. Ik neem dat niet persoonlijk. Veel mensen zouden eens een wat dikkere huid moeten kweken if you ask me.


    ars moriendi