• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    Uggh en dan verwachten zonder uitleg dat ik al die theorie snap en daar huiswerk over kan maken....
    Leuk hoor al die practica maar alsjeblieft geef me gewoon uitleg over de stof zodat ik snap waarom ik uberhaupt een practicum doe...


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Van deze nostalgie krijg ik gewoon kippenvel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    “Kunnen jullie vanavond op Liam passen? Ik ga naar een verjaardag.”
    Mind: Nee.
    Mond: “K. Had toch geen plannen.” *al hadden we die wel*

    Man. Jij bent zelf zo dom geweest zwanger te raken. Ga ons dan niet telkens opzeilen met je kind. Ik meen het, als hij vanavond jankt bel ik je en kom je maar terug. Ik ben geen fucking babysitter. Kan niet wachten tot we ons eigen woning hebben, dan komt er geen Liam waar we op gaan passen. In elk geval niet meer dan twee keer in de maand. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    “Kunnen jullie vanavond op Liam passen? Ik ga naar een verjaardag.”
    Mind: Nee.
    Mond: “K. Had toch geen plannen.” *al hadden we die wel*

    Man. Jij bent zelf zo dom geweest zwanger te raken. Ga ons dan niet telkens opzeilen met je kind. Ik meen het, als hij vanavond jankt bel ik je en kom je maar terug. Ik ben geen fucking babysitter. Kan niet wachten tot we ons eigen woning hebben, dan komt er geen Liam waar we op gaan passen. In elk geval niet meer dan twee keer in de maand. Ugh.


    Mag ik iets zeggen? Kijk, ik snap dat het niet altijd leuk is om met een huilende baby in huis te wonen, maar to be honest, daar kan dat kind ook niks aan doen. :') En jij woont bij iemand anders in, daar mag je wel wat respect voor hebben en/of wat terugdoen, zeg maar. Als je niet op wil passen, moet je gewoon nee zeggen, simpel as that. Sorry, moest ik echt even kwijt, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    schiet tf op


    Caution first, always.

    Blijkbaar heb ik de verkeerde lipstick gepakt en gekocht. Dit is zo een actie voor mij. xD Op naar Douglas!

    Eindelijk is er weer een nieuwe aflevering van MacGyver. Geen flauw idee wat de Amerikanen hebben uitgespookt, maar ik heb liever gewoon mijn serie iedere week.


    Physics is awesome

    JA IK WEET DAT JULLIE VROEGER 12/20 MOESTEN HALEN
    JE BENT ERVAN OP DE HOOGTE DAT WIJ DAT BIJ ZOWAT ALLE MEERKEUZE OOK MOETEN, JA???!!!
    gadverdamme
    "ooooh vroeger was het toch zoveel zwaarder" ROT OP


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hopps schreef:
    (...)

    Mag ik iets zeggen? Kijk, ik snap dat het niet altijd leuk is om met een huilende baby in huis te wonen, maar to be honest, daar kan dat kind ook niks aan doen. :') En jij woont bij iemand anders in, daar mag je wel wat respect voor hebben en/of wat terugdoen, zeg maar. Als je niet op wil passen, moet je gewoon nee zeggen, simpel as that. Sorry, moest ik echt even kwijt, lol.


    Sorry, maar ik ga niet elke dag op die kleine passen. Wij moeten bijna iedere avond oppassen. Sorry, maar dat ga ik niet doen. Ik heb ook een leven met mijn vriend samen en dat is niet op een baby passen. En we doen al genoeg terug.

    En daarbij. jij weet niet hoe gestresst ik raak van hard geluid en vooral baby’s.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2017 - 19:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You're disgusting.


    kindness is never a burden.

    Hahaha ik kan er nog steeds niet aan wennen ik ben oud hahahah rip


    26 - 02 - '16

    'cause when we're together
    It's a holiday everynight!


    Luf dit lied <3


    Deep inside, I've never felt alive

    WAAAAAAAAHHHGGGGG kill me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het doet fucking veel pijn om te beseffen dat ik twee jaar gehad heb om je te vertellen wat ik voor je voelde en dat ik het niet gedaan heb en dat je nu weg bent en dat ik je wellicht nog twee of drie keer ga zien door reünies en dergelijke en dan nooit meer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Too cold

    [ bericht aangepast op 2 dec 2017 - 23:15 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    yO maar ik heb het best wel gehad met constant weer depressed te zijn en dan gewoon terug normaal het is vermoeiend ok


    Heaven is a place that we all have