• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    Mensen die live gaan tijdens throwback thursday. <33333


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Damn, mama is gestopt met roken en door mijn stomme weddenschap moet ik voor de carnaval 10 kg zijn afgevallen. Woepsie.


    Ik raakte niet eens echt in paniek, bijna alsof... alsof ik ook opgaf... maar dat wil ik niet, ik weiger


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Gwenllian schreef:
    Infinity War gaat te veel personages hebben en ik kan nu al niet meer volgen bij het zien van de trailer. WHO'S A GOOD GUY? WHO'S A BAD GUY? WHO LIKES WHO? WHO HATES WHO? IS EVERYONE JUST BEST FRIENDS FOREVER WITH THE EXCEPTION OF THANOS?

    I'm so HYPED, ohmygawd niet normaal.


    Deep inside, I've never felt alive

    Of je vertrouwt me niet, of het kan je niet schelen. Ik gok op het eerste. Ik hoop op het eerste. En toch. Vertrouw me toch eens. Ga er voor één keer gewoon niet van uit dat ik overdrijf. Ga er voor één keer gewoon van uit dat ik het meen als ik zeg dat ik pijn heb, en verdriet, en dat ik dit nodig heb. Vertrouw me nu gódverdómme toch eens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okay, ik ben soms iets te nieuwsgierig, maar ik haat posts die alleen weergeven dat er schijnbaar iemand overleden is die ik ook kende, maar er vervolgens NERGENS informatie is wat er is gebeurd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Me and my chubby face need to hit the gym tomorrow.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Can I please just skip today?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is interessant hoe anders alles werkt op een nieuwe gsm


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Real mature.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bijna alles geregeld. Zo. Fucking. Blij.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Subtle much


    She's imperfect but she tries

    Humeur verpest? I guess so. Verdomme jullie idioten en verdomme mens waar ik net een bericht van las verdomme verdomme verdomme


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Uhgfuh, ik wil echt zo graag Kiwami 2 kunnen spelen. Waarom duurt het zo lang voor die zooi localised wordt voor het westen? :c


    Caution first, always.

    Waarom passen de mouwen niet goed van truien die ik pas? Fucking irritant. 😕


    Don't walk. Run, you sheep, run.